به گزارش پارس به نقل از فارس، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا در ارتباط با رفع حصر موسوی و کروبی گفت: صدور اینچنین بیانیه هایی بیانگر این مطلب است که آمریکایی ها برنامه های دیگری دارند و می خواهند به این بهانه جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دهند.

وی افزود: آمریکایی ها حال که در حوزه هسته ای با توجه به توافق صورت گرفته نمی توانند در این چارچوب علیه جمهوری اسلامی ایران فضاسازی کرده و فشار ایجاد کنند می خواهند با بهانه قرار دادن مسائل حقوق بشری دست به تحریم ها و فشارهای جدید علیه جمهوری اسلامی ایران بزنند و بیانیه اخیر وزارت خارجه آمریکا آغاز یک سناریو جدید علیه ملت ایران است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بیانیه وزارت خارجه آمریکا در ارتباط با رفع حصر از موسوی و کروبی دخالت آشکار در امور داخلی کشور ماست سرنوشت سران فتنه طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران تعیین می شود و این موضوع به هیچ کشور دیگری ارتباط ندارد.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: مقامات وزارت امور خارجه کشورمان باید با این قبیل سناریوها برخوردی جدی و در عین حال هوشمندانه داشته باشند و آمریکاییها نیز باید بدانند که دوران زورگویی و قلدری به پایان رسیده و باید مسائل را در چارچوب گفت وگو و تعامل به پیش ببرند.