به گزارش پارس به نقل از مهر، محمد مهدی زاهدی با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن امسال با سال های گذشته تفاوت اساسی دارد، گفت: امسال با مذاکراتی که دولت با ۱+۵ به خصوص درباره مذاکرات هسته ای آغاز کرده است، ملت ایران با حضور در راهپیمایی عظمت ملت ایران را نشان خواهند داد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی افزود: به نظر می رسد دیدگاه آمریکایی ها از موضع ضعف باشد و این ملت ما است که از موضع قدرت با این مساله برخورد می کند. متاسفانه مسئولان آمریکایی اظهاراتی بیان کردند که از سر بی اطلاعی و لجاجت با جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده ضعف آنها در مقابل کشور ما است.

نماینده مردم کرمان ادامه داد: ایران به عنوان کشوری که به دنبال استقلال و عزت ملی است از همان اول، پس از پیروزی انقلاب و بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی حاضر نشد کوچکترین باجی به کشورهای بیگانه بدهد. مردم ایران امسال با حضور گسترده در راهپیمایی پاسخ دندان شکنی به اظهارات آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی و فراتر از آن به جریان صهیونیست بین الملل خواهند داد.

وی افزود: اگر در مذاکرات ژنو حضور داریم برای آن است که به دنیا نشان دهیم به دنبال صلح طلبی بوده و نشان دهیم ما انرژی هسته ای را برای استفاده صلح آمیز می خواهیم. اما آمریکا با کینه و خصومت با جمهوری اسلامی ایران قصد دارد ما را به گونه دیگری نشان دهد، قطعا ملت ایران با حضور در صحنه جواب کینه توزی های آمریکایی ها را خواهند داد.