به گزارش پارس به نقل از مهر، یک نماینده مجلس شورای اسلامی که نخواست نامی از وی برده شود، با اشاره به انتقاد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از اظهارات وزیر امور خارجه در خصوص عدم موضع گیری نسبت به رژیم صهیونسیتی گفت: ریاست مجلس شورای اسلامی در جمع تعدادی از نمایندگان در محل هیأت رئیسه هنگام خروج از مجلس در پاسخ به سوال رسایی از رایزینی اش با وزیر امور خارجه در این خصوص خبر داد.

این نماینده مجلس ادامه داد: لاریجانی با اشاره به مذاکره اش به ظریف درخصوص اظهارات وی درباره رژیم صهیونسیتی اعلام کرد که ظریف منکر این اظهارات بوده و قاطعانه این اظهارات منتسب به وی را تکذیب کرده است.

وی ادامه داد: ریاست مجلس از جمع نمایندگان منتقد خواست که در خصوص این مسأله جو سازی نکنند که این مورد موجب بهره برداری رسانه های غربی خواهد شد.

  چندی پیش مصاحبه وزیر امور خارجه با یکی از رسانه های خارجی منتشر شد که عنون شد ظریف در این مصاحبه اظهارداشته است شناسایی یا عدم شناسایی اسرائیل به عنوان یک کشور ربطی به جمهوری اسلامی ایران ندارد.

این اظهارات مورد انتقاد وسیع نمایندگان مجلس قرار گرفت، پس از آن نیز ریاست مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود در تونس بار دیگر بر عدم شناسایی رژیم صهیونستی تأیید کرد.

جمعی از نمایندگان مجلس نیز امروز با تنظیم بیانیه ای قصد دارند از مواضع رئیس مجلس در سخنرانی اش در کشور تونس تقدیر و تشکر کنند.