به گزارش پارس به نقل از مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیروزی مردم فلسطین به ویژه غزه در جنگ های ۸ روزه و ۲۲ روزه علیه تهاجم همه جانبه ی رژیم اشغالگر قدس را فصل نوینی در تاریخ مبارزات فلسطین خواند و افزود: مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی تنها راه رهایی فلسطین و احقاق حقوق مردم مظلوم آن می باشد.

لاریجانی در ادامه با بیان این که قدرتهای استکباری با ایجاد تفرقه و اختلاف میان ملت های مسلمان و گروههای پایبند مشی مقاومت علیه اشغالگران قدس سعی درتضعیف حقیقت قدرتمند مقاومت اسلامی درمنطقه و به فراموشی سپردن آرمان آزادی فلسطین را دارند تاکید کرد: در شرایط کنونی گروهها و جریانات اسلام گرا بیش از هر زمان دیگر به انسجام، هم بستگی و وحدت نیاز دارند.

در ادامه این دیدار رمضان عبدالله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین نیز با قدردانی از حمایت ها و پشتیبانی های همیشگی کشورمان از مقاومت اسلامی فلسطین گفت: ایران همواره اصلی ترین حامی آرمانهای مردم فلسطین بوده است.

وی با بیان اینکه منطقه در شرایط کنونی دوران بسیارحساس و مهمی را سپری می کند افزود: قدرت های استکباری و رژیم صهیونیستی تهاجم بزرگی را با هدف تثبیت موجودیت رژیم اشغالگر قدس و تامین امنیت پایدار برای آن آغاز کرده اند.

وی افزود: مقاومت اسلامی فلسطین همواره به مشی مبارزه با اشغال سرزمین های فلسطین و آزادی آن پایبند خواهد بود.

در ادامه این دیدار طرفین در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه اوضاع فلسطین گفت و گو و تبادل نظر کردند.