به گزارش پارس به نقل از تسنیم، امیررضا خادم اظهار داشت: متاسفانه بودجه وزارت ورزش و جوانان برای سال ۹۳ به طور قابل توجهی کاهش یافته و این درحالی است که سال آینده، سال پر کاری برای این وزارت خانه خواهد بود.

وی از بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای پیش روی ورزش کشور نام برد و افزود: هم اکنون ۳ هزار و ۶۰۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در سراسر کشور داریم که به نوعی خود این طرح ها برای وزارت ورزش وجوانان زنگ خطر است. از طرفی ۴ هزار میلیارد تومان معارض املاک داریم که حکم قطعی برای آنها گرفته شده و اگر نتوانیم آنها را راضی کنیم با مشکلات بسیاری مواجه خواهیم شد.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: برخی ازاین مشکلات مربوط به حوزه های انتخابیه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص اماکن ورزشی است که اگراز این وزارت خانه حمایت نشود ما هم نخواهیم توانست توقعات این بزرگواران را برآورده کنیم.

خادم تاکید کرد: ما دراین ۳ بخش با مشکل مواجه هستیم و آخرین امید مان هم جلسه ای است که کمیسیون تلفیق مجلس هفته آینده تشکیل خواهد داد و امیدواریم دراین نشست راهکارهایی جهت افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان از سوی نمایندگان مجلس در نظر گرفته شود.