به گزارش پارس به نقل از روزنامه قانون، احسان پیربرناش با این مقدمه در مطلبی طنز نوشت: « همین را کم داشتیم. دیگر به pou که مثل بچه مان بزرگش کردیم و الان ۳۸ سال دارد هم نمی توانیم اطمینان کنیم. شاید فردا همین بچه که در اصل یک بازی در تلفن همراه محسوب می شود جاسوس سیا باشد. کسی چه می داند؟ مگر علی مطهری جاسوس آمریکا از آب درنیامد؟ این یکی هم مثل او. شنیده شده تلفن های اندرویدی، اطلاعاتی از قبیل مدل تلفن، ابعاد صفحه، سن، جنسیت و مکان کاربر را به شبکه های ارتباطی ارسال می کنند. از ما می شنوید به این « فروت نینجا» هم اطمینان نکنید. شاید همین میوه هایی که شما می زنید خرد می کنید در واقع یک لیوان آبی باشد که به آسیاب دشمن می ریزید.

اصلا همین snake یا همان « مار بازی» عامیانه. نمی دانید چقدر خطرناک است. هر چقدر شما امتیاز بگیرید و مار را بزرگ و بزرگ تر کنید، این آمریکایی ها بیشتر به اطلاعات شما نیش می زنند. حتی در سخت ترین شرایط که شما دو بار مار را دور گوشی چرخانده اید و به سختی راهی برای برخورد نکردن به بدن خودتان پیدا می کنید آمریکایی ها دارند اینباکس گوشی شما را چک می کنند و پیغامی که « همسری» برایتان فرستاده را می خوانند. حال اصلا به این کار ندارند که شما اصلا ازدواج نکرده اید و این « همسری» که نامش در گوشی شما ذخیره شده هفده یا هجدهمین فردی است که با همین اسم در گوشی شما خودنمایی می کند. آنها هیچ وقت بعد از خواندن جملاتی چون « اول تو، اول تو» ، « بیداری؟ » ، « فک کن برام مهم باشه! برو همون جایی که تا حالا بودی. خوش بگذره» ، « میرم شام» و… ناامید نشده و هر بار با عزمی راسخ تر به گوشی مردم سرک می کشند. البته چند تن از ماموران سیا در ماموریت هایی که در ایران داشتند، وقتی تعدد عشاق در کشورمان را دیدند تحت تاثیر قرار گرفتند و خودشان هم عاشق شدند و از شغل شریف فال گوش ایستادن استعفا دادند. آنها می گفتند وقتی سیامک با اون قیافه اش ۷ تا مخاطب خاص دارد، ما نداشته باشیم؟ عده ای دیگر با همسرانشان درگیر شده اند که چرا آنها مانند فردی که نامش در کنتاکت « جیرجیرک خط ثابت» سیو شده نمی توانند محبت کنند. حالا تمرکزشان مانند جیرجیرک بالا نیست و نمی توانند همزمان به ۷۳ نفر پیامک بزنند اشکالی ندارد. لااقل یک مسیج با متن « عسل من خوابه؟ ووووویی، قربون چشای عین پیشیش بشم من که خوابیده» بفرستند.

خلاصه جدیدا آمار طلاق در آمریکا به شدت افزایش پیدا کرده و اکثر آنها خواهان « جیرجیرک خط ثابت» یا لااقل « جوجو سل» هستند. »