ب ه گزارش پارس به نقل از دانا، امروز نیز مانند روزهای گذشته رسانه های اصلاح طلب و دولتی محور های مشترکی را دنبال می کردند که این رسانه ها با انتشار اظهارات افخم مبنی براینکه" نمایندگان اطلاعات را از لاریجانی بگیرند" سعی در برداشتن فشارهای مجلس از روی تیم مذاکره کننده برای افشای سند جامع مذاکره داشتند.

این رسانه ها پس از مدت های زیادی که اوضاع مصر را در سکوت رسانه ای قرار داده بودند، با تیتر مرسی در قفس دادگاه مرسی در مصر را بازتاب داده اند.

دریافت جایزه بنیاد جهانی انرژی از سوی ابتکار نیز در دستور کار این رسانه ها قرار گرفت و این رسانه ها به ابتکار لقب" بانوی محیط زیست جهان" دادند.

یکی دیگر از محور های اصلی رسانه های اصلاح طلب و دولتی اظهارات علوی مبنی بر اینکه وزارت اطلاعات ابزار زمین زدن نیست بود که برخی از این رسانه ها با تیتر وزارت اطلاعات مربوط به همه است این اظهارات را بازتاب داده اند.

طبق روال گذشته این رسانه ها، این بار یاسر هاشمی از خانواده هاشمی در صفحه اول این رسانه ها خود نمایی می کرد که از میان اظهارات وی حاشیه سازی افراطیون برای روحانی و عدم سهم خواهی هاشمی از روحانی برجسته شده بود.


عناوین اخبار روزنامه ابتکار در روز چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ : هاشمی رفسنجانی: قومیت ملت‌ها بیشتر از فرهنگ شکل می‌گیرد؛متهمان اختلاف یا منادیان وحدت؟ ؛ابتکار بانوی محیط زیست جهان شد؛دلارهای آزاد شده در راه ایران؛بانک مرکزی آماده شکایت از بابک زنجانی؛تشریح عملکرد زیست محیطی شرکت نفت و گاز مارون؛جیب برهای «بی آر تی» ماهیانه 2 میلیون کاسب بودند!؛شروع پرفشاری خون در کودکان بر اثر مصرف فست فودها؛غایب ریش‌سفیدان جهان چه‌کسی است؟؛بازرسان آژانس برای بازدید از معدن گچین به تهران آمدند؛کپی نه چندان برابر اصل؛

عناوین اخبار روزنامه اعتماد در روز چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ :

عناوین اخبار روزنامه آرمان روابط عمومی در روز چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ : وزارت اطلاعات ابزار زمین‌زدن نیست ؛ ادامه مذاکرات هسته‌ای در نیویورک ؛ 30 درصد یارانه‌بگیران حذف می‌شوند ؛ گرانی 2 برابری سوخت در راه است ؛ وقوع بزرگ‌ترین مفسده اقتصادی در منابع ملی ؛ خداحافظی قالیباف با ساختمان بهشت؟ ؛ افراطیون حاشیه‌سازی می‌کنند ؛ اطلاعاتی درباره محفظه منفجر شده نمی‌دهند ؛ یادداشـت‌هــای اخـتصـاصـی ؛ احضار یک نماینده به قوه قضاییه ؛ مذاکرات بعدی ایران و 1+5 در کجا برگزار می‌شود؟ ؛ چه کسانی حذف می‌شوند؟ ؛ فصل تازه در روابط ایران و ترکیه ؛ این روزهای هدفمندی ؛ فراتر از یک نهاد سیاسی ؛

عناوین اخبار روزنامه شرق در روز چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۲ : ناگفته‌های گلپا از «گلها»؛از لاریجانی بپرسید؛ به نام کارگران، به کام ویژه‌خواران؛وزارت اطلاعات باید متعلق به همه مردم باشد؛یک ، هیچ به‌نفع مخالفان؛تندیس «بانوی محیط‌ زیست جهان» برای ابتکار؛اصل 15 قانون اساسی؛ فرصت یا تهدید؛پیش‌فروش 1000نسخه در چند ساعت؛مهلت تمام شد ؛گذر از دالان تاریک صنعت بازنشستگی؛سفر متفاوت «اردوغان» به تهران؛تدریس زبان مادری «حق» یا «توطئه»؛

 

کد مطلب: ۳۰۵۱۹۳