به گزارش پارس به نقل از فارس، شهیندخت مولاوردی ظهر امروز در آیین تجدید میثاق اعضای کمیته امور زنان و خانواده ستاد دهه فجر با آرمان های والای امام راحل که در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) ، بار دیگر با ارزش های والای انقلاب، امام راحل (ره) ، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب پیمان می بندیم و عهد دیرینه خود را متذکر می شویم.

رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با اشاره به نقش زنان در جامعه و خانواده عنوان کرد: در دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی زنان دوشادوش مردان از کیان ایران اسلامی، ارزش های والای امام (ره) و شهدا دفاع کردند و در تمامی عرصه های نظام خوش درخشیدند.

معاون رئیس جمهور با اشاره به ترور دانشمندان کشور اذعان داشت: در حال حاضر شاهد شهادت فرزندان انقلاب به دست تروریست های جنایتکار هستیم که به جرم دانایی و توانایی به شهادت می رسند و ترور می شوند.

وی ادامه داد: عامل ثبات و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران وفاداری به ولایت فقیه است.

این گزارش حاکی است، ظهر امروز و در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری و رییس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به همراه اعضای کمیته امور زنان ستاد دهه فجر با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) با آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

شرکت کنندگان در این آیین با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

اعضای کمیته امور زنان و خانواده ستاد دهه فجر و اعضای فراکسیون زنان مجلس و زنان شاغل در دستگاه های مختلف اجرایی کشور با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان بستند.

معاون رئیس جمهوری و رییس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و همسر رئیس جمهور، همسران وزرا همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام راحل و قرائت فاتحه و نثار گل از فداکاری، رشادت و مجاهدت های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

اعضای کمیته امور زنان و خانواده ستاد دهه فجر همچنین در ادامه این مراسم با حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت حرم امام خمینی (ره) دیدار و گفت وگو کردند.