به گزارش پارس به نقل از العالم، روزنامه صهیونیستی" هاآرتص" از سفر رسمی وزیر انرژی کابینه رژیم اسرائیل به امارات و احتمال منجر شدن این سفر به اعلام گشایش اولین سفارت این رژیم درکشورهای حوزه خلیج فارس خبر داد.

این روزنامه نوشت اسرائیل مبالغ لازم را برای گشایش دفاتر نمایندگی خود در امارات به منظور عادی سازی روابط با ابوظبی اختصاص داده است.

دراین گزارش آمده است که عادی سازی روابط میان رژیم اسرائیل و امارات از سال ها پیش آغاز شده است و انتظار می رود که سفر رسمی هیات عالیرتبه اسرائیلی به ابوظبی به گشایش سفارت این رژیم در ابوظبی منجر گردد.

درهمین حال، شبکه دوم تلویزیون رژیم اسرائیل نیز به موضوع سفر سلیوان شالوم به ابوظبی در قالب هیاتی رسمی برای شرکت در نشست آژانس بین المللی انرژی های تجدیدپذیر در ابوظبی پرداخت. این نشست دیروز (شنبه) در ابوظبی برگزار شد.

این شبکه تلویزیونی اسرائیلی گزارش کرد: سفر شالوم به امارات، اولین سفر یک مسئول اسرائیلی به امارات از زمان ترور محمود المبحوح از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از سوی سازمان صهیونیستی" موساد" در چهار سال قبل به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، سفر شالوم به امارات روز جمعه شروع شده و تا دوشنبه ادامه دارد.

گزارش های خبری حاکی ازآن است که دولت امارات متحده عربی از سال ها پیش روابطی مخفیانه با رژیم اسرائیل دارد ؛ دراین حال گزارش هایی درباره سفر مسئولان اسرائیلی به امارات و مشارکت شخصیت های اسرائیلی در نشست های مختلف در دبی منتشر شده است.

مدارکی که به تازگی از واتیکان افشا شده، نشان می دهد، پاپ بندیکت شانزدهم، رهبر سابق کاتولیک های جهان ۴۰۰ کشیش را در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ در ارتباط با رسوایی جنسی خلع لباس کرده بود.

صهیونیستی دراین باره نوشتند رئیس سازمان جاسوسی رژیم اسرائیل دو روز پس از برکناری محمد مرسی از ریاست جمهوری مصر به امارات سفر کرد، علی رغم اینکه" ضاحی خلفان" رئیس پلیس برکنار شده دبی در مارس ۲۰۱۰ به دادستان کل امارات دستور داده بود تا حکم بازداشت رئیس موساد و نیز حکم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل را به اتهام دست داشتن در ترور المبحوح به حال تعلیق درآورد، اما پلیس بین الملل رئیس موساد را هنگام ورود به امارات بازداشت نکرد.