به گزارش پارس به نقل از فارس، سعید حدادیان از مداحان اهل بیت (ع) در خصوص مسائل مطرح شده درباره حاج محمود کریمی متنی را به رشته تحریر درآورد. این متن که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفت، به شرح ذیل است:

« بسم الله الرحمن الرحیم»

إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ- همانا کسانی که دوست می دارند کارهای بسیار قبیح در میان آنان که ایمان آورده اند شایع شود، در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهند داشت، و خدا می داند و شما نمی دانید. (سوره مبارکه نور آیه ۱۹)

حاج محمود کریمی که کرامت انسانی و مراتب نورانی اش بر اهل دل روشن است، نیاز به حمایت دوستانی چون بنده ندارد اما مگر دل شکسته می گذارد.

دوراندیشان و مهرکیشان نیک می دانند که جوانمردی او که میراث پدر شهید و برادر شهید اوست، خدشه پذیر نیست.

به خاک پای مادرش سوگند که از برنامه شب یلدای شبکه ۳ معلوم بود چه آتش کینه ای از سینه شبکه های ضد انقلاب گُر خواهد گرفت؛ اینکه در برنامه ای بسیار موفق به دست بوسی مادر زانو می زند و هوشمندانه و زیرکانه نوامیس انقلاب را ارج می نهد، نقطه اوجی است که شرافت و فضیلت نوکری اباعبدالله الحسین (ع) را به رخ می کشد و دشمنان انقلاب را از غیض می کشد.

به یقین تضعیف دستگاه سیدالشهدا (ع) و تضییع زحمات خدمتگزاران این آستان گناهی نیست که خداوند تاوانش را به فردا موکول کند.

دشمنان و بدخواهان، قرآن بخوانند تا بدانند نام موسی بن عمران (ع) با مشاجره ای که در سوره قصص (۱) به آن اشاره شده است، از قرآن و از زمره انبیا حذف نشد.

شک نیست که برخی از مسئله پیش آمده برای انتقام گرفتن از دستگاه سیدالشهدا (ع) و دستاوردهای آن سوءاستفاده می کنند؛ هیچ فکر کرده اید که اگر خدای ناکرده در این مشاجره بلایی سر حاج محمود آمده بود، امروز حال و هوای ایران اسلامی چگونه بود؟

خردمندان می دانند که حاج محمود کریمی در سن ۴۵ سالگی نه سر تیراندازی دارد نه سودای اسلحه بازی؛ عجیب نیست که رسانه های اسرائیلی از تخت تفرعن خویش بانگ « وَفَعَلْتَ فَعْلَتَکَ الَّتِی فَعَلْتَ» (۲) سر می دهند که در عصای کریمی ها اژدهایی می بینند که ریسمان های سیاه و سفید سحر جادوهای شیطانی شان را می بلعد.

انشاءالله این محکمه عادلانه و خردمندانه پایان می پذیرد اما محمود کریمی را پایانی نیست که این قطره در اقیانوس بی پایان ابوالفضل (ع) سیر می کند؛ باشید و الطاف حضرتش را نظاره کنید.

۱. سوره مبارکه قصص- آیات ۹ و ۱۰

۲. سوره مبارکه شعرا - آیه ۱۹