به گزارش پارس به نقل از تسنیم، رادیوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم در بسیاری از مناطق مرزی غزه، کرانه باختری، و مرزهای شمالی سوریه به حالت آماده باش کامل در آمده است.

به گزارش خبرگزاری قدس نت، رادیوی رژیم صهیونیستی ظهر امروز یک شنبه (۸ دی) اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه های مختلف به حالت آماده باش کامل در آمده است.

« کرمیلا منشیه» خبرنگار حوزه نظامی این رادیوی صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که وزیر اطلاعات این رژیم در واکنش به اصابت دو موشک از لبنان به سرزمین های اشغالی، گفته است که اسرائیل استمرار پرتاب موشک ها به سوی سرزمین های اشغالی را نخواهد پذیرفت.

این رادیو همچنین اعلام کرد که برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی هرگونه دست داشتن حزب الله در این حملات موشکی را بعید می داند چرا که رزمندگان حزب الله هم اکنون در سوریه در حال جنگ هستند و به احتمال زیاد سازمان های فلسطینی مرتبط با القاعده این حملات موشکی را از خاک لبنان انجام داده اند.

این در حالی است که « بنیامین نتانیاهو» امروز در نشست هفتگی کابینه اعلام کرد که اسرائیل هرگز تداوم شلیک موشک ها را نمی پذیرد و از پاسخ دادن به آن هرگز کوتاهی نخواهد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین دولت لبنان را مسؤول شلیک موشک های کاتیوشا و موشک های دیگر به سمت اسرائیل دانست.

وی مدعی شد که حزب الله هزاران موشک در داخل منازل مسکونی در لبنان قرار داده است و با این اقدام مرتکب دو نوع جنایت جنگی می شود: " نخست شلیک موشک به سمت اسرائیل و دیگری استفاده از غیر نظامیان به عنوان سپر انسانی. "

ارتش رژیم صهیونیستی هم اکنون در بسیاری از مناطق مرزی غزه، کرانه باختری، و مرزهای شمالی سوریه به حالت آماده باش کامل در آمد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز یک شنبه (۸ دی) دو شهرک « الماریه» و « راشیا الفخار» در جنوب لبنان را با شلیک ۱۵ خمپاره گلوله باران کرد. طبق آنچه اعلام شده، این گلوله باران در پاسخ به حمله موشکی به منطقه « کریات شمونه» واقع در شمال سرزمین های اشغالی رخ داده است.