به گزارش پارس به نقل از فارس، ابراهیم آقا محمدی در صحن علنی مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش به جای اینکه در حد یک وزیر فرهنگی ظاهر شود. در دو قواره یک کودتاگر ظاهر شد و اعلام کرد که می خواهد ظرف ۲ ماه تمام مدیران استانها را تغییر دهد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: شما ظرف مدت یکماه و دوماه چگونه به این نتیجه رسیدید که بیش از ۳۰ مدیر صلاحیت ندارند و چطور به این نتیجه رسیدید که جانشینان آنها دارای این صلاحیت هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد بنا به اطلاع واصله، عناصری از کمیته X معروف دوران اصلاحات در ستاد بعضی از وزارتخانه ها از جمله وزارت آموزش و پرورش رخنه کردند و در حال برنامه ریزی هستند تا عناصر تندرو و تشنج آفرین در آموزش و پرورش بکار گرفته شود و مدارس محل جذب میلیشیا برای اهداف انتخاباتی و سیاسی خود قرار دهند.

آقا محمدی ادامه داد: آقای فانی! جنابعالی وزیر آقای روحانی اعتدال گرا هستید یا عنصر عملیاتی کمیته X؟ من به شما اخطار می کنم که عواقب هر گونه تشنج و هرگونه درگیری در آموزش و پرورش بر عهده شماست.

وی تصریح کرد: به وزارت اطلاعات و کشور نیز هشدار می دهم که علاج واقعه را قبل از وقوع آن بکنند و جلوی ناآرامی ها و تشنج آفرینی های باند تندرویی که در آموزش و پرورش منزل گرفته اند گرفته شود.

نماینده مردم خرم آباد در خانه ملت همچنین در تذکری به رئیس جمهور اظهار داشت: استانهای محرومی چون لرستان در بودجه سال ۹۳ مغفول مانده اند و حتی همان بودجه معمول هر سال را نیز ندارند در صورتیکه انتظار داشتیم عنایت ویژه ای از سوی شما به معیشت مردم صورت گیرد.

آقامحمدی ادامه داد: الان هم دستور فرمایید که معاونت راهبردی شما نقیصه موجود در بودجه سال ۹۳ را برطرف کند و امید را به استانهای محروم بازگرداند.