به گزارش پارس به نقل از مهر، منابع صهیونیستی از زخمی شدن یک پلیس رژیم اسرائیل در اثر انفجار بمب در داخل اتوبوس در شهر بات یام در جنوب تل آویو خبر دادند.

به گفته منابع رژیم صهیونیستی، پلیس این رژیم پس از مشاهده شی مشکوک در داخل اتوبوس خط ۱۴۲ خیابان مفتساع سینای در شهر بات یام این اتوبوس را تخلیه کرد و کارشناسان مواد منفجره به محل اعزام شدند که انفجار بمب سبب زخمی شدن یک پلیس و انتقال آن به بیمارستان شد.

از سوی دیگر آویر جندلمان از مسئولان رژیم صهیونیستی گفت: انفجار بمب در داخل اتوبوس یک اقدام فدایی بوده که پس از کشف از سوی راننده و درخواست پلیس و حضور کارشناسان در محل ناکام مانده است. انفجار این بمب به طور اتوماتیک و قبل از کار کارشناسان مواد منفجره نشاندهنده زمان دار بودن آن است.

یکی از مسئولان شرکت دان رژیم اسرائیل که این اتوبوس متعلق به آن شرکت است اعلام کرد: یکی از مسافران شی مشکوکی را در اتوبوس ملاحظه کرد و هنگامی که آن را باز کرد متوجه سیمهایی که به آن وصل است شد و فورا راننده را در جریان گذاشت.

از سوی دیگر شبکه المیادین به واکنش حماس پرداخته و آورده است: حماس ضمن ابراز خرسندی از عملیات مبارزه طلبانه علیه صهیونیستها آن را پاسخی به جنایات آنها دانسته است.