به گزارش پارس به نقل از فارس: دستور کار کمیسیون های مجلس نشان می دهد، در هفته جاری لایحه بودجه ۹۳ توسط همه کمیسیون ها بررسی خواهد شد و نمایندگان مجلس، وزیر صنعت را به مجلس فراخواندند.

به گزارش مرکز پژوهشهای مجلس، دستور کار جلسات هفتگی کمیسیون های مجلس منتشر شد.

در هفته جاری کمیسیون اصل ۹۰ روز یکشنبه دو نفر از اعضای خود را برای حضور در کمیسیون تلفیق انتخاب خواهد کرد و همچنین چگونگی اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها را در دستور کار دارد.

همچنین روز سه شنبه کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ به بررسی پیشنهادات نمایندگان در خصوص لایحه بودجه ۹۳ کل کشور و نیز طرح اصلاح موادی از قانون تعاون خواهد پرداخت.

بر این اساس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز از امروز تا روز چهارشنبه بررسی لایحه سال ۹۳ کل کشور را در دستور کار دارد و همچنین از چهارشنبه تا روز جمعه، لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم و اصلاحات بعدی آن در دستور کار قرار می گیرد.

کمیسیون انرژی نیز روز یکشنبه و سه شنبه به بررسی منابع، مصارف، سرمایه گذاری ها، مطالبات و ردیف های بودجه ۹۳ در مقایسه با عملکرد بودجه ۹۲ کشور خواهد پرداخت.

کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس نیز در ادامه جلسات خود به احکام لایحه ۹۳ کل کشور خواهد پرداخت.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگانی همچون عباسپور، نگهبان، سلامی، شجاعی کیاسری، حسن نژاد، قاضی پور و ایرج عبدی به کمیسیون صنایع و معادن خواهد رفت.

براین اساس کمیسیون عمران نیز به لایحه بودجه ۹۳ کل کشور در حوزه های مختلف رسیدگی می کند.