ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار پارس ضمن انتقاد به گزارش عملکرد ۵ ساله اول شهرداری گفت: گزارشی که از سوی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراها ایراد شد میزان نداشت؛ و تنها مروری بر برنامه های شهر داری بود.

وی ادامه داد: گزارشی که ارائه شد قابل سنجش نبود، در صورتی که ما انتظار داشتیم گزارش شهرداری به شورا به گونه ای باشد که بتوان با استناد به آن برنامه سال آتی شهر داری را تدوین کرد.

قناعتی خاطر نشان کرد: این گزارش باید می افزود که چه میزان از اهداف شهرداری با چه مقدار هزینه و چه میزان آسیب محقق شده است تا اعضای شورا با تحلیل این اعداد و ارقام برنامه های سال بعد را تهیه کنیم.

وی به عنوان مثال به فرهنگسازی توسط شهر داری اشاره کرده و گفت: انتظار داشتیم این گزارش بگوید که برای حفظ ساختار خانواده، فرهنگ حجاب و عفاف، سبک زندگی دینی با مبالغی که هزینه شده تا چه میزان موضوعات فرهنگی که مردم به آن علاقه دارند محقق شده است.

این عضو شورای شهر به لزوم تهیه گزارش جامع تری از سوی شهر داری برای شورای شهر تاکیده کرده و گفت: ما باید خرجی برنامه های سال قبل را ببینیم تا در برنامه های سال بعد توسعه بخشی را مدنظر قرار دهیم.