به گزارش پارس به نقل از العالم، " مجتهد" امروز (یکشنبه) در صفحه توییتر خود نوشت: در پاسخ به کسانی که در خصوص دیدار بندر بن سلطان با" اسرائیلی ها" (صهیونیستها) سئوال کرده اند، می گویم که بله وی با چند تن از مسئولان این رژیم دیدار کرده است، که آخرین دیدار با" همتای اسرائیلی" خود در ۲۷ نوامبر در وین صورت گرفت.

وی افزود: " محورهای این دیدار: ایران، سوریه، اخوان، بهار عربی بود و آنها درباره بزرگنمایی (موضوع) ایران، نابودی گروه های جهادی در سوریه، کنار گذاشتن اخوان و نابودی بهار عربی توافق کردند. "
این فعال عربستانی که به دلیل دقیق بودن برخی افشاگری هایش، محبوبیت نسبتا بالایی نزد کاربران عربستانی در شبکه های اجتماعی یافته است، خاطرنشان کرد: " مشارکت اسرائیل (در این توافق) از طریق تجربه اطلاعاتی، فناوری پیشرفته، فشار بر امریکا خواهد بود و مشارکت عربستان نیز از طریق پول، و نفوذ در کشورهای عربی و اسلامی صورت می گیرد. "

مجتهد تأکید کرد: " بعدا در خصوص شرکت جدیدی که بر همه شرکتهای شاهزادگان برتری یافته و به معمایی تبدیل شده صحبت خواهیم کرد؛ این شرکت با نام واقعی التوماد AL-THOMAD به معمایی تبدیل شده است. . برای حل این معما فکر کنید تا دفعه بعد که شما را می بینم! ! . "
مقامات سعودی هنوز واکنشی به این اظهارات جدید مجتهد نشان نداده اند.