به گزارش پارس به نقل از مهر، جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با ریاست علی لاریجانی و با حضور ۱۹۹ نماینده آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه امروز بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور است. این تقاضا در کمیسیون رد شده است.

علاوه بر این امروز کلیات و جزئیات طرح ممنوعیت اشتغال افراد بازنشسته که دو فوریت آن روز یکشنبه به تصویب رسیده بود در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار دارد.

نمایندگان ملت امروز همچنین گزارش شور دوم کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد را نیز در دستور کار دارند.

بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد حادثه سقوط مینی بوس حامل مسافرین در محدوده سد کارون ۳ نیز در دستور کار جلسه علنی امروز قرار گرفته است.

وکلای ملت همچنین امروز گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد عدم اجرای قانون ایمنی زیستی جمهوری اسلامی ایران را نیز بررسی خواهند کرد.

علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی امروز با اشاره به سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی گفت: شهادت این مبارز نستوه و شجاع را گرامی می داریم و به روح بلند آن مرد بزرگ درود می فرستیم.

وی همچنین با گرامیداشت روز جهانی معلولان افزود: ما برای این عزیزان زندگی سعادتمندانه را آرزومندیم.