به گزارش پارس ، باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری فرانسه نوشت: مالیات دهندگان اسرائیلی سال گذشته برای نگهداری سه اقامتگاه نتانیاهو ۹۴۰ هزار دلار مالیات پرداخته اند که انتقادهای رسانه را برانگیخت و روزنامه ها تیترهای درشت خود را به این موضوع اختصاص دادند.
 
دفتر نخست وزیر اسرائیل این رقم را به درخواست جنبش آزادی اطلاع رسانی منتشر کرد.
 
رسانه ها به ویژه جزئیات حساب ها از جمله ۲۳ هزار دلار قبض آب بهای ویلای شخصی نتانیاهو در سزاره در شمال اسرائیل را که داری استخر است و نتانیاهو بخشی از پایان هفته های خود را در آنجا سپری می کند، منتشر کردند.
 
در میان سایر فاکتورها، فاکتور ۱۷۰۰ دلاری هزینه شمع های معطر اقامتگاه اصلی نتانیاهو در بیت المقدس و فاکتور ۵۷۰۰ دلاری هزینه گل آرایی به چشم می خورد.
 
بر اساس ارقامی که دفتر نتانیاهو از هزینه اقامتگاه های وی منتشر کرده است، مبلغ کل هزینه ها از ۳۴۰ هزار دلاری که در بودجه پیش بینی شده بود، فراتر رفته است.
 
دفتر نتانیاهو   در بیانیه ای رسانه ها را به رفتاری غیر عادلانه با نخست وزیر متهم و خاطر نشان کرد مبلغ هزینه های سال ۲۰۱۲، بخشی به هزینه های پرداخت نشده تاریخ های پیش از آن اختصاص داشته است.
 
بیانیه دفتر نتانیاهو با اشاره به دستمزد محافظان شخصی وی، افزود « جدا کردن کل هزینه های اقامتگاه رسمی نخست وزیر در بیت المقدس و اقامتگاه خانوادگی او و هزینه های اقامتگاه خصوصی او در سزاره که به ویژه تدابیر امنیتی نخست وزیر را شامل می شود، امکان پذیر نیست » .