به گزارش پارس به نقل از ایسنا، امیرحسین قاضی زاده در تشریح فعالیت فراکسیون اصولگرایان بعد از انتخابات ریاست جمهوری گفت: فراکسیون اصولگرایان بعد از انتخابات فعال تر شده است؛ به گونه ای که در رای گیری های مجلس به صورت قوی وارد می شود. همچنین تعداد اعضای این فراکسیون نیز افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان این که این فراکسیون در هفته ای دو یا سه جلسه برگزار می کند، این جلسات را در سطح هیات رئیسه، شورای مرکزی، کارگروه ها و بین اعضا عنوان و اظهار کرد: ضرورتی نیست که محتوای تمامی این جلسات اطلاع رسانی شود چون به نظر ما باید اقدامات منعکس شود که نمونه این اقدامات سخنرانی سه عضو فراکسیون اصولگرایان در زمان حضور وزیر خارجه در مجلس جهت ارائه گزارش در مورد مذاکرات هسته یی بود، سخنرانی هایی که بر روی آن کار شده بود.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این که کارگروه های این فراکسیون موضوعات مختلف را مورد بررسی قرار می دهد به جلسات کارگروه اقتصادی فراکسیون اشاره و اظهار کرد: کارگروه اقتصادی فراکسیون به موضوع بررسی قرارداد کرسنت به صورت جدی وارد شده است، متاسفانه آقای زنگنه نقشی در این رابطه دارند و شکایتی نیز مجددا مطرح شده است. در این رابطه دوستان ما با آقای زنگنه جلساتی داشته و این موضوع را به صورت جدی پیگیری می کنند.

قاضی زاده در پایان با بیان اینکه در صورت لزوم از افراد خارج از مجلس و مسئولان برای حضور در جلسات فراکسیون اصولگرایان دعوت می شود گفت که این فراکسیون در صورت لزوم و ضرورت با روسای قوا نیز همچون گذشته جلساتی را برگزار خواهد کرد.