به گزارش گروه سیاسی ، سید مهدی موسوی نژاد نماینده دشتستان و عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبر نگار « پارس » ضمن تشریح اخباری که مبنی بر درگیری وی با تیم حفاظتی رییس جمهور منتشر شده است گفت: به دلیل رفتار ناشایست یکی از محافظان رییس جمهور با بزرگان استان و مردم با آنها درگیری لفظی داشتم.

وی ادامه داد: محافظین برخورد خوبی با مردم نداشتند و زمانی که رییس جمهور پس از عیادت از بیمارستان خارج شدند مردم برای دیدار با ایشان اطراف وی جمع شدند که تیم حفاظتی مانع دیدار مردم با رییس جمهور شد، حال آنکه رییس جمهور برای دلجویی از مردم زلزله دیده به منطقه بوشهر سفر کرده اند لذا باید رفتار مناسبتری از اطرافیان ایشان دیده می شد.

به گفته موسوی نژاد امداد رسانی به مناطق زلزله زذه ضعیف است و استان همچنان چشم به راه کمکهای مردمی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: شبها بسیار سرد است و برای زندگی در چادرها امکانات بسیار کمی موجود است.

وی ادامه داد: همچنان پس لرزه ها شهرهای برازجان و دشتستان را می لرزاند و مردم نمی توانند به منازل خود بازگردند.

وی تخریب منازل را از ۱۰ درصد تا ۶۰ درصد عنوان کرده و گفت که بیشتر تخریبها مربوط به آوار شدن دیوارهای خشتی است.

وی آمار نهایی تلفات این زمین لرزه را ۷ کسته و ۴۵ زخمی عنوان کرد که برخی از آنها برای مداوا به شهرهای مجاور فرستاده شده اند.

نماینده دشتستان ضمن مقایسه سفر محمود احمدی نژاد رییس جمهور پیشین با سفر دکتر روحانی به استان بوشهر یاد آور شد: تفاوتهای زیادی میان برخورد اطرافیان احمدی نژاد با اطرافیان روحانی وجود دارد؛ البته این سفر دکتر روحانی برای همدردی با مردم زلزله زده برازجان و دشتستان بود و سفر استانی محسوب نمی شد.