به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، رژیم صهیونیستی همزمان با اعزام هیئتی دیپلماتیک به آمریکا برای گفتگو با مقامات آمریکایی در خصوص توافقنامه نهایی با ایران به برگزاری بزرگترین مانور هوایی اقدام کرده است و رسانه های این رژیم نیز مدعی شدند احتمال حمله هوایی به ایران همچنان وجود دارد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اعزام هیئتی به ریاست مشاور امنیت ملی این رژیم به آمریکا برای گفتگو در خصوص توافقنامه نهایی با ایران خبر داد.

این اقدام با برگزاری بزرگترین مانور نیروی هوایی اسرائیل با مشارکت چهار کشور و در صدر آنها آمریکا همزمان شده است.

برگزاری این مانور را می توان پیام اطمینان بخشی به اسرائیل توصیف کرد.

احمد عمار گزارشگر المنار در گزارشی گفت نتانیاهو تلاش می کند حملاتش را از سر بگیرد تا جلوی امضای توافقنامه نهایی بین ایران و کشورهای بزرگ را بگیرد. قرار است این توافقنامه شش ماه دیگر امضا شود.

نتانیاهو گفت: « با رئیس جمهور اوباما صحبت کردم و درباره اعزام هیئتی به ریاست یوسی کوهین مشاور امنیت ملی برای بحث و مناقشه با آمریکا در خصوص توافقنامه نهایی با ایران به توافق رسیدیم. این توافق باید به نتیجه واحدی برسد یعنی از بین بردن توان هسته ای ایران. »

تساحی هنگبی عضو کنست رژیم صهیونیستی از حزب لیکود گفت: « نخست وزیر به قدرتمندترین مرد جهان به روشنی گفت اگر می خواهی قوی بمانی و اگر می خواهی کشورت قوی بماند این بسیار مهم است که در سیاست آمریکا، تغییراتی به وجود آید. »

گزارشگر المنار گفت رسانه های اسرائیلی بزرگترین مانور نیروی هوایی اسرائیل با چهار کشور دیگر و در صدر آنها آمریکا را در چارچوب پیام اطمینان بخشی به اسرائیل توصیف کرده اند.

سفیر اسرائیل در آمریکا بر ادامه همکاری و مشارکت راهبردی بین تل آویو و واشنگتن تأکید کرد.

دان شاپیرو سفیر اسرائیل در آمریکا گفت: « ما به هماهنگی و همکاری امنیتی که هر روز بین ارتش اسرائیل و آمریکا برقرار است ادامه می دهیم. »

اور هیلر خبرنگار شبکه ده تلویزیون رژیم صهیونیستی از محل برگزاری این مانور گفت: « اینگونه مانورها باید به همه ما خاطر نشان کند با آنکه روابط دیپلماتیک بین اوباما و نتانیاهو آن چنان که توقعش می رود نیست، اما همکاریهای میدانی با شدت تمام ادامه دارد. »

رسانه های صهیونیستی ادعا کردند نیروی هوایی اسرائیل با وجود توافق مرحله ای با ایران در ژنو، به تدارک برای حمله به ایران ادامه می دهد البته این در صورتی است که چاره دیگری نباشد.