به گزارش پارس نیوز، 


نمایش موزیکال «مری پاپینز» با کارگردانی احمد سلیمانی و بازی بهنوش طباطبایی، مهراوه شریفی‌نیا، احسان کرمی، آرمین رحیمیان و ... از دیشب (چهارشنبه ۸ آبان) در تالار وحدت روی صحنه رفته است.

این اثر اجرایی، اقتباسی آزاد از مجموعه داستان‌های «مری پاپینز» نوشته پاملاتراورس با ترجمه احمد کولیوندی و ترانه‌سرایی و دراماتورژی محمدرضا کوهستانی است که داستان دیدار یک پرستار کودکان (با بازی بهنوش طباطبایی) را با خانواده آقای بنکس روایت می‌کند و ....

سال ۱۹۶۴ میلادی، فیلم موزیکال «مری پاپینز» به کارگردانی رابرت استیونسون و تهیه‌کنندگی والت دیزنی ساخته شد که در آن، جولی اندروز، ایفاگر نقش پرستار کودکان بود.

به همین مناسبت، بهنوش طباطبایی، پست اینستاگرامی زیر را خطاب به جولی اندروز منتشر کرده است:

«سلام خانم جولی اندروز
من بهنوش طباطبایی هستم و از امشب روی صحنه یکی از زیباترین سالن‌های اپرای خاورمیانه در ایران (امیدوارم از اینکه سرزمین من یک سالن زیبای اپرا دارد تعجب نکرده باشید) نقشی را ایفا خواهم کرد که شما ۵۵ سال پیش، آن را برای همیشه به یادگار گذاشتید و تحسین دنیا را بر انگیختید. یعنی مری پاپینز!

خانم اندروز عزیز می‌خواهم به شما بگویم چه خوشبختم که در روزگاری که زشتی‌ها و بدی‌ها بیش از هر زمان دیگری رنگ خاکستری و کدر بر دنیا پاشیده می‌توانم در گوشه‌ای از دنیا مردم را برای ساعتی هم که شده به عالم رنگ و موسیقی و حرکات آهنگین ببرم . چه افتخاری!

در مدت پنج ماه گذشته و در طول تمام دقایق تمرین تلاش کردم خودم را به شما و هزاران نفری که در شب‌های پیش رو مرا بر روی صحنه در قامت مری پاپینز خواهند دید، متعهد بدانم. و در همین روزهای تمرین بود که بیش از پیش دانستم چه مرارت‌هایی دارد رسیدن به نقش فرشته‌ای که مراقب آرزوهای پاک آدم‌ها باشد

خانم اندروز زیبا!
ما قدر مری پاپینز را می‌دانیم و هر وقت دلمان از اتفاق‌های روی زمین می‌گیرد به آسمان آبی و ابرهای سپید خیره میشویم به امید معجزه‌ای که فرشته‌های خدا برایمان هدیه بیاورند.

و در آخر، مری پاپینز عزیز مایلم به رسم ادب و با افتخار از شما دعوت کنم از آن دور دست‌ها به تهران و به دیدن نمایشی بیایید که به نام شما آراسته است...از دیدنتان بی نهایت خوشحال می‌شویم.
با احترام فراوان»