به گزارش پارس نیوز، 

فیلم سینمایی «کلوپ همسران» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی صباغ‌زاده از چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه روی پرده‌ سینماها رفت. این فیلم در حالی اکران شد که سینماهای کشور در ماه‌های اخیر فروش خوبی نداشتند.
صباغ‌زاده که پخش «کلوپ همسران» را نیز به عهده دارد، در گفت‌وگویی با ایسنا درباره اکران اثرش در این بازه زمانی گفت: زمان اکران فیلم‌ها دست ما نیست و شرایط و موقعیت‌ها زمان اکران یک فیلم را مشخص می‌کنند. زمانیکه سرگروه‌های سینمایی خالی می شوند مجبور می‌شویم فیلم را اکران کنیم.
او تاکید کرد: مسئله این است که اگر یک فیلم خوب باشد در هر زمانی که اکران شود، فروش می‌کند. در این مدت زمان کوتاهی هم که از اکران «کلوپ همسران» می‌گذرد، من بازخوردهای خوبی از مردم و منتقدان دریافت کردم. من فیلمی ساختم که مردم به سینماها بیایند و حالا خوشحالم که از فیلم خوششان آمده است.
کارگردان «خانه کاغذی» بیان کرد: مردم اگر ببینند فیلمی خوب است آن را به یکدیگر انتقال می‌دهند و بدین واسطه افراد بیشتری برای تماشای یک فیلم به سینماها می‌کشاند.
او با بیان اینکه «از نظر من «کلوپ همسران» نیازی به رده بندی سنی نداشت» ادامه داد: این فیلم یک کمدی سالم و خانوادگی است و نیازی به محدودیت سنی ندارد، این موضوع نقطه نظرات وزارت ارشاد است که اعلام می‌کنند و ما مجبوریم آن را رعایت کنیم. آقایان برای این فیلم عینک بدبینی به چشم‌شان گذاشتند و حساسیت‌هایی ایجاد شده بود که با وزارت ارشاد در چند مورد جزئی به تفاهم رسیدیم. البته به نظرم مواردی که اعلام کردند، چیزی نبود که مردم را ناراحت کند.
کارگردان «راه بهشت» با اشاره به اینکه «حوزه هنری «کلوپ همسران» را اکران نمی‌کند» افزود: حوزه برای این کار بهانه‌های مختلفی آورده است و می‌گویند که در ماه محرم و صفر فیلم کمدی اکران نمی‌کنیم. یعنی حوزه هنری از وزارت ارشاد و مردم مسلمان‌تر است. هر چیزی سر جای خودش، مردم به موقع نمازشان را می‌خوانند در ایام شهادت هم عزاداری می‌کنند و به موقع باید به سینما، پارک و ... بروند و از زندگی‌شان لذت ببرند.
صباغ‌زاده درباره فیلم‌سازی در اوضاع و شرایط کنونی جامعه گفت: ما هم از اوضاع جامعه مطلع هستیم و مردم به اندازه کافی دغدغه و مشکلات دارند. ما فیلم‌سازان نباید در چنین شرایطی مشکلات مردم را به رُخشان بکشیم و مدام فیلم‌های ناراحت کننده بسازیم. الان مردم ما نیاز دارند حال و هوای روحی‌شان عوض شود و وقتی به سینما می‌روند از تماشای فیلم‌ها لذت ببرند. یکی از وظایف این است حال مردم را خوب کنیم.
او افزود: من فیلم اجتماعی زیاد ساختم اما حالا با ساختن یک فیلم کمدی سالم خواستم حال و هوای مردم را عوض کنم تا با تماشای آن ساعتی را از زندگی لذت ببرند. البته این فیلم به نوعی از واقعیات زندگی ماست اما به صورت کمدی بیان شده است.
این کارگردان سینما درباره فعالیت‌های اخیر خود بیان کرد: هنوز کاری را شروع نکرده‌ام و فعلا مشغول اکران «کلوپ همسران» هستم.
«کلوپ همسران» به نویسندگی آرش قادری و مهدی صباغ‌زاده محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم بیست و دومین فیلم کارنامه سینمایی مهدی صباغ‌زاده است.
محمدرضا شریفی‌نیا، میترا حجار، شقایق فراهانی، محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، بیژن بنفشه‌خواه، سمیرا حسن‌پور و رضا بنفشه‌خواه با هنرمندی گوهر خیراندیش بازیگران اصلی این کمدی - خانوادگی هستند که در مقابل دوربین سیروس عبدلی ایفای نقش کرده‌اند.
این فیلم داستان سه مرد متمول را روایت می‌کند که برای فرار از دست همسرانشان به همراه یک خواننده زیرزمینی پاپ به جزیره کیش متواری شده و نقشه ربوده شدن خود را می‌کشند؛ غافل از آن که ماجراهایی پر پیچ و خم درانتظارشان است...