به گزارش پارس نیوز، 

قرار است ترامپ در یک شام در خانه جفری پالمر، در بِوِرلی هیلز حضور یابد، جایی که بلیت برای حضور افراد از ۱۰۰۰ تا ۱۰۰ هزار دلار برای جایگاه‌های وی‌آی‌پی در نظر گرفته شده است. با این وجود که این مهمانی قرار است در حیاط خلوت هالیوود برگزار شود، انتظار نمی‌رود افراد مشهور و سلبریتی‌های هالیوودی در این مراسم شرکت کنند. بنابر گزارش‌ها، حامیان ترامپ در لُس‌آنجلس عمدتاً از مشاورین املاک و مستغلات، وکلا و سرمایه‌گذاران هستند.
پولیتیکو پیش‌تر از حضور احتمالی مل گیبسون در مراسم شام روز پنجشنبه گزارش داد اما نماینده این هنرپیشه گفت که او حضور نخواهد یافت.
درخواست دبرا مسینگ در اواخر ماه گذشته برای تهیه فهرستی از مدعوین هالیوودی برای مراسم جمع‌آوری اعانه ترامپ جنجال به پا کرد. اریک مک کورماک، همبازی مسینگ در فیلم «ویل و گرِیس» نیز گفت می‌خواهیم فهرستی تهیه کنیم تا کسانی که نمی‌خواهیم با آن‌ها کار کنیم، مشخص شوند.
استیو فرانک، سردبیر سایت خبری سیاسی کالیفرنیا گفت: «او تناسخ مجدد سناتور جو مک کارتی است. این بسیار ناراحت کننده است که افرادی که از لیست‌های سیاه شکایت می‌کنند، زمانی که خود مسئول هستند می‌خواهند لیست سیاه ایجاد کنند. شما به عنوان یک آمریکایی، حق دارید بدون ترس از مجازات و تلافی، از نامزد مورد نظر خود حمایت کنید.»
هواپیمای ریاست‌جمهوری آمریکا (اِیر فورس وان) حدود ساعت ۴:۱۰ بعد از ظهر در لکس به زمین نشست. یک هلیکوپتر ترامپ را به فرودگاه سانتا مونیکا برد و با اسکورت موتور سیکلت‌ها او را به این رویداد بردند. اداره پلیس بِورلی هیلز بخش‌هایی از بلوار سانست و بندیکت کانیون را بست. تعداد زیادی از معترضان در نزدیکی هتل بورلی هیلز، که نزدیک خانه پالمر است، جمع شده بودند.
ترامپ شب را در یک هتل در مرکز شهر می‌گذراند و پیش‌بینی می‌شود چهارشنبه مبلغ ۳ میلیون دلار دیگر را در مراسم صبحانه‌ای که به همین منظور برنامه‌ریزی شده جمع کند. سپس برای نهار به سن دیگو می‌رود.
ترامپ به خبرنگاران گفت: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم لس آنجلس، سانفرانسیسکو و بسیاری از شهرهای دیگر خود را نابود کنند. مردم سان فرانسیسکو و لس‌آنجلس رنجیده خاطر هستند. ما به آن توجه می‌کنیم و در مورد آن کاری خواهیم کرد.»
ترامپ همچنین با ابراز شکایت از بی‌خانمان‌هایی که در میان آشغال‌ها پرسه می‌زنند، گفت: «بهترین بزرگراه‌های ما، بهترین خیابان‌های ما، بهترین ورودی‌های ما به ساختمان‌های ما را بی‌خانمان‌ها آشغال کرده‌اند، جایی که مردم در آن ساختمان‌ها مالیات هنگفت پرداخت می‌کنند و ثروتمندان بخاطر پرستیژ آن مکان‌ها بدانجا رفته‌اند و بی‌خانمان‌ها چهره این مکان‌ها را خراب می‌کنند.»