به گزارش پارس نیوز، 

مسلم آقاجان زاده تهیه کننده «محله گل و بلبل» گفت: در سومین سری و آخرین قسمت از «محله گل و بلبل»  سعی کردیم اتفاق خوبی برای کودکان رقم بزنیم و در حدود پنج سال مشغول این کار هستیم.

وی افزود: در هر فصل از فضای کار از لحاظ مختلف مثل بازیگران، دکور و متن تغییراتی داشتیم و وظیفه ما این بود که کار را در سطح عالی ارائه بدهیم.

 تهیه کننده «محله گل و بلبل» ادامه داد:حوزه کودک در همه بخش‌های کشور مظلوم است و مدافع ندارد از این رو از خبرنگاران می‌خواهم صدای بچه‌ها باشند.

آقا جانزاده گفت:دوست داریم گروه‌های مختلف دیگر هم در این حوزه فعالیت کنند و کار‌های فاخر را شاهد باشیم.

وی افزود:هر کدام از هنرمندانی که در «محله گل و بلبل» حضور دارند از بهترین‌های این حرفه هستند و تلاش ما این است که نشان بدهیم کار کودک جدی است و اگر ما کار را جدی بگیریم خانواده‌ها و مخاطبان هم کار را جدی می‌گیرند.

تهیه کننده «محله گل  و بلبل» ادامه داد:در حوزه اسباب بازی، سینما، کتاب، بازی‌های فکری ضعیف هستیم.

داریوش فرضیایی در ادامه گفت:سال ۸۲در میدان نقش جهان اصفهان جمعیت بسیاری دور ما جمع شده بودند یکی از کارگردانان مطرح که آنجا بود به من گفتند از این جمعیت  می توانی استفاده کنی اما با گذشت ۱۵ سال خیلی بیشتر از اندوخته های مالی، از لحاظ معنوی درحوزه کودک ارتباط خوب گرفتم.

وی ادامه داد:عمو پورنگ ساخته و پتانسیل یک گروه است و این تیم زحمت کشیده است و مخاطبیان در این سال ها رضایت داشتند.

فرضیایی ادامه داد:به عنوان کسی که در این سال ها کار کودک کرده ام با حضور در گروه گل و بلبل در کنار بازیگران دیگر خیلی تجربه داشتم و از همه اهالی رسانه می خواهم کودکان را دریابید ما را دریابید.

نعیمه نظام دوست در نقش مامان نیاز گفت: این دومین بار بود که در واحد ۱۶۲ حضور پیدا کردم و سری قبل هم مخاطبان پیگیر برنامه «محله گل و بلبل» بودند و در این سال ها این نقش برای من ماندگار شد.

وی افزود:مردم و بچه ها من را با این نقش شناختند حتی زمانی که قسمت آخر را ضبط کردیم و من لباس خود را جمع می کردم گریه کردم که مامان نیاز دیگه تمام می شود چرا که برای من سخت بود.

نظام دوست ادامه داد:این گروه برای من یک خانواده است و همه بچه ها فکر می کنند که من مادر واقعی عمو پورنگ هستم از این رو  از همه مدیران می خواهم که از کار کودک حمایت کنند.

مرضیه صدرایی گفت:در سری سوم «محله گل و بلبل» به پروژه پیوستم و امروزبا تماسی که با بچه ها داشتیم انرژی و عشقی که از بچه ها گرفتم بسیار لذت بخش بود؛بچه ها با برنامه ارتباط خوبی گرفتند که  این برای ما بسیار اهمیت دارد.

امیر سهیلی گفت: تیم گل و بلبل جزو دیوانگان و شیفتگان حوزه کودک هستند و صحبت کردن با کودکان بسیار برای ما هیجان داشت.

وی افزود:ما که سال ها در حوزه کودک کار کردیم در مقابل کسانی که بیرون برای کودکان کار کردند اصلا از لحاظ مالی خوب نیستیم اما آنها بیشتر سرمایه کسب کردند و بیشتر کسب و کار کردند.

سهیلی ادامه داد:من اینقدر که برای بچه ها مردم نوشتم برای دختر خودم کاری نکرده ام ،حتی بزرگ شدن دخترم را ندیدم. این تیم نیاز به حمایت دارد و نویسندگان و عوامل برای تک تک دیالوگ ها تلاش کردیم .

در بخشی از نشست خبری گل و بلبل همزمان با تولد داریوش فرضیایی گروه روابط عمومی برای او کیک تولد در نظر گرفته بودند‌.

10272390_870