به گزارش پارس نیوز، 

عصر چهارشنبه ۱۲ تیرماه همایون اسعدیان کارگردان و تهیه کننده سریال «لحظه گرگ و میش» در بیانیه ای اعلام کرد که از حضور اثرش در جشن حافظ راضی نیست و این سریال را از رقابت خارج می کند. وی تاکید کرده بود اصلا در این رقابت شرکت نکرده و از داوران آن مطلع نیست. در پی این بیانیه، روابط عمومی جشن حافظ نیز در پاسخی که در اختیار صبا قرار گرفت اعلام کرد که این رقابت اساسا براساس ثبت نام شکل نمی گیرد و مکانیزم آن بررسی آثار یک ساله است. روابط عمومی جشن حافظ تاکید کرد که انصراف از این رقابت شدنی نیست.

حال همایون اسعدیان به این بیانیه واکنش نشان داده است. متن وی که به صبا داده شده بدین شرح است: «باعث خوشحالی است در روزگاری که به دلایل بسیار حال عمومی مردم چندان خوب نیست دوستان برگزارکننده جشن حافظ اینقدر شوخ طبع و بذله گو هستند. پاسخ دوستان بیشتر به شوخی شبیه است و نشان از کم اطلاعی شان.

دوستان عزیز، جدا از شوخ طبعی‌یتان، ابتداعی ترین اصل برای برگزاری یک جشن، احترام گذاشتن به مهمانان است که در اینجا صاحبان آثار را شامل می شود. در هر هیچ کجای این کره خاکی بدون رضایت صاحب اثر آن اثر را در معرض داوری با دیگر آثار قرار نمی‌ دهند.

باز هم تکرار می‌کنم ، لطفا «لحظه گرگ و میش» را فراموش کنید.