به گزارش پارس نیوز، 

یدالله گودرزی - مدیر گروه فرهنگ و ادب رادیو ایران - گفت: برنامه «گلبانگ» از برنامه‌های شاخص این شبکه است، این برنامه چند اقدام جدید را مدنظر قرار داده است که آنها را به‌زودی عملیاتی خواهد کرد.

وی گفت: از تغییرات این برنامه در ایام تابستان، پخش آهنگ‌های تازه است که با مجوز مدیر شبکه و هماهنگی دفتر موسیقی پخش خواهد شد.

وی در ادامه به راه‌اندازی باشگاه مخاطبان نیز اشاره کرد و یادآور شد: باشگاه مخاطبان این برنامه به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد و مخاطبان با ثبت نام در این باشگاه می توانند آثار درخواستی خود را ارائه دهند.

به گفته یدالله گودرزی، فعالیت مجازی در این باشگاه، جوایز و امتیازات ویژه ای خواهد داشت، که ارسال پیام اختصاصی مریم نشیبی و … از جمله این موارد است.

گودرزی درباره‌ی بخش‌های دیگر این برنامه توضیح داد: از اقدامات دیگر این برنامه، راه اندازی صفحه مجازی برنامه است که با عنوان برنامه ««گلبانگ» قابل جستجو است. لازم به یادآوری است، این برنامه همچنین از تمامی خوانندگان و آهنگسازان جوان درخواست می‌کند، آثار خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی ارسال کنند و یا از طریق تماس با برنامه ترانه های درخواستی خود را از رادیو بشنوند.

«گلبانگ» هر روز از ساعت ۱۵ با تهیه‌کنندگی ندا حاج اسماعیلی و اجرای مریم نشیبی از رادیو ایران پخش می‌شود.