به گزارش پارس نیوز، 

پل راد بازیگر سریال «فرندز» در حال انجام مذاکرات نهایی برای پیوستن به قسمت نهایی فیلم «شکارچیان روح» است. راد قرار است در این فیلم نقش یک معلم را بازی کند.

جیسون رایتمن پسر ایوان رایتمن که قسمت اول «شکارچیان روح» را ساخته است، در مقام کارگردان این فیلم حضور دارد. او فیلمنامه فیلم را نیز با همکاری گیل کنان نوشته و قرار است آن را اواخر تابستان امسال جلوی دوربین ببرد.

پیش بینی می شود «شکارچیان روح ۲۰۲۰» تابستان سال آینده اکران شود.

جیسون رایتمن درباره اضافه شدن راد به این فیلم گفت: من از زمانی که فیلم کوتاهم در ساندنس به نمایش درآمد، می خواستم با پل راد همکاری کنم، از این که او به دنیای «شکارچیان روح» پیوسته است، هیجان زده شده ام.

کمپانی سونی درباره جزییات داستان فیلم تاکنون توضیحی ارایه نداده است اما با توجه به منابع نزدیک به فیلم، داستان این قسمت یک قصه فرعی از فیلم اصلی است که بر یک مادر مجرد و خانواده اش تمرکز دارد. دقیقا هنوز مشخص نیست که این قصه با داستان مجموعه فیلم های «شکارچیان روح» چه ارتباطی دارد. درمورد فیلم همچنین شایع شده که سیگورنی ویور برای بازی در نقش مشهور خود در این مجموعه فیلم ها برمی گردد.

ایوان رایتمن تهیه کننده دنباله «شکارچیان روح» است.

پل راد که بیشتر برای بازی در یکی از نقش های مهم کناری سریال «فرندز» شناخته می شود به تازگی در فیلم پرفروش «انتقام جویان: آخر بازی» نیز ظاهر شده است. او به تازگی در مراحل فیلمبرداری سریال «با خودت زندگی کن» محصول نتفلیکس حضور یافته است.