به گزارش پارس نیوز، 

ستاره های متمول سینما پولشان را دقیقا همان طور که شما فکر می کنید، خرج می کنند! برای مثال راسل کرو ستاره فیلم های «گلادیاتور» و «یک ذهن زیبا» زمانی مبلغ ۳۵ هزار دلار برای سر دایناسوری که در خانه لئوناردو دی‌کاپریو دیده بود، پرداخت.

راسل کرو ۱۹ ژوئن در برنامه سیریوس ستلایت به هاوارد استرن مجری برنامه درباره چگونگی خرید این جمجمه گفت: من آن (سر دایناسور) را برای بچه هایم خریدم البته آن روز که این اتفاق رقم خورد نوشیدنی زیاد خورده بودم.

استرن در واکنش به این جمله به ماکسیموس سینما گفت: به این ترتیب آن شب در خانه دی‌کاپریو بودی و حال چندان مساعدی نداشتی بعد رو به لئو کردی و گفتی وای این سر دایناسور فوق العاده است؟

راسل کرو در جواب استرن گفت: نه، فکر کنم او (لئو) بحث را شروع کرد و گفت من این جمجمه سر دایناسور را دوست دارم اما یکی دیگر مثل این هم دارم که می خواهم آن را بفروشم و آنجا بود که من به او گفتم آن را می خرم و پرسیدم چه قیمتی باید برایش پرداخت کنم.

لئو هم به من گفت: همان قیمتی که من خریده ام. فکر کنم ۳۰ تا ۳۵ هزار دلار به او دادم.

راسل کرو اما به یاد نمی آورد گونه این دایناسوری که خرید چه بوده است. در سال ۲۰۱۸ او آن را در حراجی با عنوان «راسل کرو: هنر طلاق» که در استرالیا برپا شده بود، فروخت.

طبق اطلاعات خانه حراج این فسیل متعلق به تیره موساسوریان که با گونه بزرگ مارمولک ها نسبت دارند، بوده است و تقریبا این موجود در ۶۵ میلیون سال پیش اواخر دوره کرتاسه زندگی می کرده است.

کرو به استرن گفت که احتمالا قیمت آن فسیل الان دو برابر شده و تاکید کرد که به نظرش اگر جمجمه سر دایناسور غول پیکر بود ارزش بیشتری داشت.

راسل کرو در پایان با شوخی گفت: دایناسور خیلی محبوبی نبود.

او گفت وقتی که این جمجمه را سال ۲۰۰۸ یا ۲۰۰۹ خریدم یکی از دلایل خرید آن، بچه هایم بودند به ویژه بزرگترینشان که آن زمان شیفته دایناسور بود، به این ترتیب بود که گفتم یک چیزی برای اتاق بازی بچه هایم بخرم.