به گزارش پارس نیوز، 

جموعه پرسپولیس این روزها سخت به دنبال تمدید قرارداد با برانکو ایوانکوویچ است تا هر چه زودتر نگرانی باشگاه و هواداران را برطرف کند.

 

علی اکبر طاهری، مدیرعامل سابق سرخ‌های پایتخت به گفتگو پرداخت و در مورد پشت پردۀ این باشگاه اظهاراتی را بیان کرد که به شرح زیر است:

نمی‌دانم از الان چرا فقط این جو و تفکر را شکل داده‌اند که باید قرارداد برانکو را تمدید کنیم؟ او یک فصل دیگر قرارداد دارد و اگر پولش را بدهید پایبند به قراردادش است و مساله‌ای نیست. بگذارید وارد سال آخر قراردادش شوید، اصلاً نیم فصل فرصت دارید که به دنبال تمدید قراردادش باشد.

 

وی در خصوص قرارداد طارمی و بازیکنان خارجی تیم افزود:

آقایانی که می‌گویید باشگاه به خاطر تغییر تاریخ قرارداد طارمی محروم شد، چرا واقعیت را نمی‌بینید؟ بروند سازمان لیگ نگاه کنند تاریخ امضای قرارداد نوراللهی و زمان ثبت او چه زمانی است. اگر این اشکال نداشت چطور برای طارمی اشکال دارد؟ آقایان می‌گویند بعد از ما مطالبات 38 بازیکن خارجی را پرداخت کردند! اصلا ببینید ما 38 بازیکن خارجی داشتیم؟ من تعجب می‌کنم از این اظهارنظر وقتی که خیلی از بازیکنانی که در دوره ما نبودند را هم ما تسویه کرده بودیم. من اسناد دوران مدیریتی‌ام را در یک برنامه نشان دادم. اما یکی از رسانه‌ها می‌آید می‌گوید برای فلانی 85 میلیون پاداش در نظر گرفتید؛ آقا مدرکش را بیاور! نامه زدم که مدرک بیاور.

 

طاهری در پایان در مورد دسیسه چینی‌های افراد دور و اطراف باشگاه هم گفت:

من می‌خواستم باشگاه پیشرفت مالی داشته باشد و این حق باشگاه و برند آن بود. اما برخی از دوستان که در طبقه چهارم سئول بودند می خواستند با همراه اول ادامه دهیم اما ما گفتیم که این سیستم و قراردادی که مدنظر آنهاست به درد باشگاه و هزینه‌های آن نمی‌خورد. برای انتقال اسپانسر و مذاکرات جدید به سراغ ایرانسل رفتیم و همین الان هم می‌بینید که دوستان از قراردادی که امضای من پای آن است هزینه باشگاه را می‌دهند.