به گزارش پارس نیوز، 

طراح و تهیه‌کننده‌ی مسابقه سینمایی «چهار، سه، دو، یک» درخصوص تیم داوری گفت :

 مسعود آبپرور، مرجان اشرفی زاده، سیما تیرانداز، عزیزالله حاجی مشهدی، سیروس حسن پور، دکترشهرام خرازیها، دکترمهردادرایانی مخصوص، امیرشهاب رضویان، اردلان شجاع کاوه، دکتر محمدشهبا، میکاییل شهرستانی، صادق کرمیار، فریبا کوثری، شهره لرستانی، کیهان ملکی، نسرین نصرتی، دکتر سهیلا نجم و دکترامیرحسن ندایی به ترتیب حروف الفبا تیم هجده نفری داوری مسابقه را تشکیل می دهند.

مروی افزود: تصویربرداری سری 6 و 7 مسابقه به پایان رسیده و همزمان کار تدوین آن نیز صورت گرفته است و انشالله از ابتدای تابستان در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار خواهد گرفت.

1

در مسابقه «چهار، سه، دو، یک» شرکت کنندگان در سه مرحله مقدماتی نیمه نهایی و فینال با یکدیگر به رقابت می پردازند. ویک گروه سه نفره داوری شامل کارگردان، منتقد، بازیگر و استاد دانشگاه رقابت شرکت‌کنندگان را مورد قضاوت قرار می‌دهند.

«تدوین»، «خلاقیت داستانی»، «تحلیل فیلم»،بخش«آزاد» و اجرای یک تست بازیگری، پانتومیم، نمایش نامه خوانی و یا مجری گری توسط شرکت کنندگان از جمله بخش های این مسابقه تلویزیونی است که اجرای آن را جواد مولانیا برعهده دارد.

رای مخاطبان به شرکت کنندگان از جمله بخش های جدید این مسابقه است و از مرحله نیمه نهایی مخاطبان می توانند شرکت کنندگان را از طریق ارسال پیامک داوری کنند. 

مسابقه سینمایی « چهار، سه، دو، یک» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از تابستان 98 پخش آن آغاز می شود.تاریخ و ساعت پخش مسابقه بزودی در خبرهای تکمیلی تر اعلام می گردد.