به گزارش پارس نیوز، 

میک میل، خواننده سیاه‌پوست آمریکایی، مسوولین هتل وگاس را پس از بی‌احترامی به خود، مجبور به عذرخواهی کرد.

مسوولین ارشد این هتل معروف و زنجیره‌ای آمریکا در توئیتر رسمی مجموعه هتل‌های کاسموپولیتن نوشتند: «ما از میک میل برای آنچه که روز شنبه در هتل وگاس روی داده و ماموران امنیتی هتل با او با بی‌احترامی رفتار کرده‌اند عذرخواهی می‌کنیم. ما از این بابت که محترمانه برخود نکرده‌ایم رسما عذرخواهی می‌کنیم و رفتار ناشایست پرسنل خود را کاملا قبول داریم. مجموعه هتل‌های کاسموپولیتن هیچ‌گونه بردباری و بخششی در مورد این‌گونه رفتارهای ناشایست ندارد و همواره تلاش‌مان در جهت فراهم کردن محیطی دلپذیر و آرام برای مهمانان‌مان است. ما از اینجا از جناب آقای میک میل دعوت می‌کنیم که به هتل ما تشریف بیاورند و عذرخواهی ما را بپذیرند.»

هفته گذشته این خواننده سیاه‌پوست آمریکایی که نام واقعی‌اش رابرت ریمیک ویلیامز است، ویدیویی در توئیتر و اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن ویدیو او در حال صحبت کردن با مامور امنیتی هتل بود. آنان به او می‌گویند همین که شما به این هتل آمده‌اید، حکم تجاوز به حریم را دارد و می‌تواند موجب دستگیری و بازداشت شما شود، چون مالک این هتل و بسیاری دیگر از هتل‌ها تمایل به حضور سیاه‌پوستان در این املاکشان ندارند.

در بخشی دیگر از این ویدیو این خواننده چندین بار از ماموران امنیتی هتل خواستار ملاقات و صحبت با مسولان و نمایندگان هتل می‌شود و می‌گوید که می‌خواهد از آن‌ها بپرسد بر مبنای چه قانونی ورود او به این هتل جرم محسوب می‌شود.

البته این هتل در اولین جوابیه خود در هفته گذشته، رفتار کارکنان خود را توجیه کرده بود و ادعا کرده بودند که میک میل به این دلیل که هتل اتاق خالی نداشته به درخواست او جواب منفی داده بودند. بعد با بحرانی شدن ماجرا، مسولین هتل حرف خود را پس گرفتند و از او عذرخواهی کردند.

با این وجود که بیش از یک قرن از لغو برده‌داری و چندین دهه از آزادی‌های مدنی و شرایط برابر برای تمام نژادها در آمریکا می‌گذرد، اما همچنان موارد بیشماری از برخوردهای خشونت‌آمیز، هتاکی و حتی کشتار رنگین‌پوستان توسط پلیس آمریکا دیده می‌شود و بویژه از زمان تصدی ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ که بارها تلویحا و غیر مستقیم، نژادپرستی خود را بیان کرده، شرایط برای رنگین‌پوستان این کشور وخیم‌تر شده است.