به گزارش پارس نیوز، 

بهروز افخمی درباره حضور سلبریتی‌ها و هنرمندانی که در تلویزیون به اجرای برنامه‌های گفتگومحور و دیگر برنامه‌ها می‌پردازند، بیان کرد: حضور سلبریتی‌ها در برنامه‌های گفتگومحور اتفاق غریبی است، چون مجریان تلویزیون در کار خود حرفه‌ای و استخوان خردکرده هستند و طبیعتاً انتظار داریم همان‌ها یا شاگردانشان وارد کار اجرا شوند.

وی درباره حضور خود در برنامه سینمایی «هفت» نیز عنوان کرد: من هم در ابتدا خود را برای اجرای «هفت» و حتی نقد سینما صالح نمی‌دانستم و فکر می‌کردم باسابقه‌ترهایی هستند که بخواهند برنامه را اجرا کنند، با این حال فکر کردم برنامه «هفت» کاری تخصصی است و نیاز به تسلط به معلومات سینمایی هم دارد اما عجیب است که در حوزه مسابقات و برنامه‌های سرگرمی یک بازیگر جای مجری را بگیرد و در واقع سلبریتی‌ها سابقه خود را به این ترتیب خراب کنند.

این کارگردان سینما با اشاره به ضربه‌ای که این اتفاق برای چهره‌ها خواهد داشت، گفت: حضور در برنامه‌های غیرتخصصی به اعتبار امثال بنیامین بهادری یا محمدرضا گلزار هم ضربه می‌زند و به صلاحشان نبود که در چنین جایگاهی شناخته شوند. زمانی که من می‌خواستم اجرای «هفت» را قبول کنم عده‌ای مخالف بودند و نصیحت می‌کردند که اجرا را قبول نکنم. اینها به من می‌گفتند با اجرای برنامه به عنوان مجری تثبیت خواهم شد و ممکن است به ضررم تمام شود و هویتم را خدشه‌دار کند.

وی در پایان توضیح داد: حرف دوستانم تا حدی درست هم بود و اگر من بیشتر به اعتبارم در نویسندگی و کارگردانی فکر می‌کردم احتمالاً قبول نمی‌کردم که مجری شوم. الان هم به نظرم غیر از اینکه تلویزیون باید به اعتبار خود فکر کند، افرادی که در زمینه دیگری هم شهرت و اعتبار دارند باید به این اعتبار فکر کنند.