به گزارش پارس نیوز، ویژه برنامه لحظات افطار شبکه قرآن و معارف سیما با نام «ماه بهشت» که همه روزه در ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود، توانسته مخاطبان خوبی را برای این شبکه به ارمغان بیاورد.
این برنامه که در ساختاری گفتگومحور برای ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده در 2 بخش گفتگو با جامعه قرآنی کشور از جمله اساتید، قاریان، حافظان و ... و همچنین گفتگو با چهره‌های فرهنگی، ورزشی و ... که فعالیت‌های انسان دوستانه‌ای را انجام داده‌اند، تقدیم مخاطبان می‌شود

AndroidOnlineNewsImage (1)

.
شب گذشته «ماه بهشت» میزبان زهیر یاری بازیگر نقش بنیامین سریال یوسف پیامبر بود.
قبل از گفتگو با این بازیگر قسمتی از سریال یوسف پیامبر پخش شد که یوسف بعد از سال‌ها قرار بود خود را به برادرش بنیامین معرفی کند.
یاری پیرامون حس و حال متفاوت این سکانس توضیح داد: زمانی که فیلمنامه را خواندم این قسمت همیشه برایم مهم بود و همیشه منتظر این سکانس بودم حتی شب قبل از این سکانس نخوابیدم و زمان تصویربرداری با چند برداشت ضبط کردیم.
این بازیگر درباره سریال یوسف پیامبر گفت: فیلمنامه و داستان حضرت یوسف بسیار جذاب و قوی بود، حتی هنوز هم قابلیت تولید فیلم سینمایی این اثر است تا جایی که همیشه در زمان تصویربرداری به یاد آن روزهای یوسف بودم.
وی ادامه داد: سریال یوسف نقاط ضعف و قوت بسیاری داشت اما همه در پشت صحنه با دل و جان کار کردند و عوامل سریال همیشه همراه ما بودند، حتی دستمزدهای این سریال متعارف بود اما نسبت به زمان دریافتی خود رضایت داشتیم و این به خاطر وفاداری عوامل بود.
وی درخصوص آشنایی با مرحوم سلحشور عنوان کرد: آشنایی با این گروه از زمان تصویربرداری مردان آنجلس بود و بیشتر با عمو حسین به پشت صحنه می‌رفتم که یک روز به من گفتند و نقش پسر ماکسی ملیان را بازی کردم و بعدها هم سریال یوسف پیامبر را به من پیشنهاد دادند‌.
وی افزود: سریال سرگشته را برای شبکه قرآن و معارف سیما کار کردم که قصه این سریال درباره کربلا است و کار خوبی هم از آب در آمد.
«ماه بهشت» با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت 19 به صورت زنده روی آنتن این شبکه می‌رود.