به گزارش پارس نیوز، اوزجان دنیز بازیگر و خواننده سرشناس و محبوب ترک ها که در بین ایرانی ها نیز هواداران خود را دارد با نقش آفرینی در سریال عروس استانبول به شهرت دو چندانی دست یافته است. این بازیگر از همسر دومش فیضا آکاتن صاحب یک فرزند شده است. وی دوبار ازدواج کرده اما بار دوم به خاطر باردار بودن دوست دخترش با او ازدواج کرده بود.

بیوگرافی اوزجان دنیز

 

اوزجان دنیز متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۱ در ترکیه، خواننده است. وی که نام فامیلی او به معنای “دریا” است متولد شهر آنکارا ولی بزرگ شده شهر آیدین است.

اوزجان در ۱۳ سالگی به همراه چندین دوست خود گروه کوچک تئاتری را با داستان های حمایت از محیط زیست و پرندگان بنیاد کرد و اجراهای مختلفی را در شهرها به نمایش گذاشتند و سپس در ۱۴ سالگی به موسیقی علاقمند شد و با فراگیری سازهای موسیقی توانست در یک گروه موسیقی بعنوان نوازنده ارکستر فعالیت خود را شروع کند.

11

اوزجان بازیگر و خواننده ترک

22

عکس های بازیگر سریال عروس استانبول

در سال ۱۳۸۹ وقتی ۱۷ ساله بود برای ادامه تحصیلات در رشته موسیقی به آلمان مهاجرت کرد و دو سال بعد برگشت و شروع به ساخت اولین آلبوم خود بنام “مرا به گریه انداختی” کرد.

وی در حال حاضر با مشغله کاری زیاد در حوزه بازیگری و سینمایی باز هم در کنار این هم مشکلات موسیقی را ادامه داده و آلبوم‌ های زیادی را منتشر نمود. او در سال ۲۰۱۸ با بازی در سریال عروس استانبول در نقش فاروق بسیار درخشید.

33

عکس های اوزجان

44

بازیگران عروس استانبول

55

دنیز و مریم اوزرلی

ازدواج های اوزجان دنیز

دنیز دوبار ازدواج کرده یک بار آن زمانی که بیست ساله بود با یک خانم به نام حنانه دنیز وارد زندگی زناشویی شد. اما بعد از مدتی از این خانوم بعد از ده سال زندگی زناشویی جدا شد دلیل طلاق از همسر اولش ارتباط دوستی با یکی از خواننده های ترکی به نام ابرو بود.

66

اوزجان دنیز و همسرش

77

اوزجان در کنار فرزند تازه متولد شده اش

دومین ازدواج اوزجان در سال ۲۰۱۸ و در سن ۴۵ سالگی اتفاق افتاد بعد از اینکه فهمید که دوست دخترش فیضا آکاتن باردار است او را به عقد خود در آورد این خانوم ۲۴ ساله بوده و به تازگی فرزند وی را به دنیا اورده است.

88

علاقه اوزجان به حیوانات

99

اوزجان دنیز در سربازی

00

اوزجان بازیگر و خواننده مشهور ترک