به گزارش پارس نیوز، افسانه کمالی را همه مخاطبان تلویزیون با بازی در نقش سارای سریال سایه بان می شناسند. بازیگر جوان و تازه کاری که در اولین تجربه تلویزیونی جلوی دوربین سریال سایه بان رفت و بعد از آن بازیگر سریال سردلبران شد حالا در تجربه ای متفاوت به سراغ کارگردانی رفت.افسانه کمالی

 

افسانه کمالی بازیگر جوانی که تنها چند تجربه بازیگری در کارنامه هنری اش دارد این بار به دنبال تجربه کردن اتفاقی تازه در دنیای هنر است.

افسانه کمالی کارگردان نمایش ماجرای عجیب سگی در شب شد

نمایش ماجرای عجیب سگی در شب اولین تجربه کارگردانی افسانه کمالی است که به زودی روی صحنه میرود.

نمایش-افسانه-کمالی

تجربه جدید افسانه کمالی در دنیای کارگردانی

افسانه کمالی اولین بار با فیلم یک روز بخصوص همایون اسعدیان به دنیای سینما راه یافت و در دنیایی متفاوت از رشته تحصیلی اش فعالیت هنری را آغاز کرد حالا به دنبال کسب تجربه هایی جدید در تئاتر است و این نمایش را با تلاش های بی وقفه خودش روی صحنه میبرد.

افسانه-کمالی

افسانه کمالی کارگردان شد

ماجرای عجیب سگی در شب روایتی از زندگی یک نوجوان اوتیسمی است که در زندگی با ماجراهای زیادی روبرو میشود.

افسانه-کمالی (1)

افسانه کمالی در فیلم یک روز بخصوص

افسانه کمالی دانش آموخته رشته فیزیولوژی پزشکی است و از رتبه های برتر کنکور است که به دلیل علاقه به بازیگری ، در دوره های آموزش بازیگری ثبت نام کرد و از طریق تست برای بازی در فیلم یک روز بخصوص همایون اسعدیان انتخاب شد.

افسانه-کمالی (2)

افسانه کمالی کارگردان تئاتر شد

نمایش ماجرای عجیب سگی در شب به کارگردانی افسانه کمالی خرداد و تیر 98 در تماشاخانه نوفل لوشاتو هر شب ساعت 21 روی صحنه میرود.

افسانه-کمالی (3)

افسانه کمالی در سریال سایه بان