به گزارش پارس نیوز،  اد شیرن خواننده بریتانیایی بعد از دو برابر کردن ثروتش در آخرین لیست افراد ثروتمند ساندی تایمز از ادل دیگر خواننده بریتانیایی عبور کرد.

2047267_768

ارزش ثروت این خواننده ۸۰ میلیون پوند بود که بعد از دوبرابر شدن آن در سال ۲۰۱۸ به ۱۶۰ میلیون پوند رسید و از "ادل" با ثروت ۱۵۰میلیون پوند عبور کرد.

اد شیرن در حالی در رتبه هفدهم لیست قرار دارد که "ادل" بعنوان ثروتمندترین خواننده زن در رتبه بیست و دوم حکمرانی می‌کند و به گزارش سایت نوا همچنین این لیست بطور غیرمنتظره‌ای از "استورمزی" با ثروت ۱۶ میلیون پوند یاد کرده است.

اما همچنان این لیست حکایت از صدرنشینی ستاره کهنه‌کار "سر اندرو لوید" دارد با ثروت چشمگیر ۸۲۰ میلیون پوند! به دنبال آن "سر پاول مک‌کارتنی" (۷۵۰میلیون) ، " یو۲" (۵۸۳میلیون)، "التون جان" (۳۲۰میلیون) و "سر مایک جگر" (۲۷۵میلیون) پنج رتبه اول را به خودشان اختصاص داده‌اند.

از سال ۲۰۱۵ به بعد همچنان گروه "وان دایرکشن" عنوان ثروتمندترین موسیقیدانان جوان شناخته می‌شوند و بعد از آنها "هری استایلز"، "نیال هوران"، "لوییز تامیلنسون"، "لیام پین" و "زین مالیک" رتبه‌های دو تا هفت را به خودشان اختصاص داده‌اند.