به گزارش پارس نیوز، برگزاری دومین نمایشگاه نقاشی‌های تهمینه میلانی، کارگردان سینما با عنوان «آن دیگری» در گالری آریانا که با نمایش ۴۰ تابلو همراه بود مانند تجربه قبلی او حواشی و انتقاداتی به دنبال داشت که همچنان خبرساز است.

این کارگردان سینمای ایران این‌بار نیز مانند نمایشگاهی که قبلا برگزار کرده بود، متهم شد به کپی کردن از آثار نقاشان معاصر! تصویر نقاشی‌های او در کنار نقاشی‌هایی که گفته می‌شود او از آنها کپی کرده به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد.

کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویری از نمایشگاه نقاشی تهمینه میلانی و تطبیق این نقاشی‌ها با آثار دیگر نقاشان معروف در جهان، نسبت به این اقدام غیر اخلاقی تهمینه میلانی و کپی‌کاری او از آثار دیگران اعتراض کردند.

2046171_326

2046172_228

در این بین هنرمند نقاش دیگری هم بود که معترض حرکت میلانی شد و اساسا جزو نخستین کسانی بود که باب این بحث را باز کرد. سمانه علیجانی که یکی از طرحهایش بشدت شبیه نقاشی عرضه شده در نمایشگاه میلانی است و نوشت: «عزیز، همه نقاشیها حاصل حس و فکر خودمه. این شایعات رو یکسری جوان نقاش که جایی برای عرضه آثار هنری شون ندارند، درست کردند»!

پس از ادعای این هنرمند نقاش درباره کپی آثارش، تهمینه میلانی با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش به اتهام کپی‌برداری  از آثار هنرمندان دیگر واکنش نشان داد و نوشت: دوستان عزیز! خانم سمانه علیجانی یک اثر گرافیکی از نقاشبی که من ٤ سال پیش کشیدم، کشیده و در صفحه اش گذاشته ، آنوقت دوستان جهت دار جوان هنر تجسمی که بیشک قصد ترور شخصیت مرا بدلایلی که می توانم حدس بزنم را دارند. شروع به شایعه پردازی کرده اند!

2046177_610

رهبر این گروه اقایی به نام افشین پرورش است و دستیار ایشان اقای مهیار بهرام اصل همان اقایی که  قصد به ریختن نمایشگاه را داشت با دوستانشان این عکس را با جعل تاریخ در اینستاگرام می چرخانند تا مرا ترور شخصیت و بدنام کنند. بزودی اخبار جدیدی از گروهی که پیگیر نقاشی خانم جنی هستند را هم در اختیار شما خواهم گذاشت. به نظر می رسد نقاشی من پیش از ایشان کشیده شده است که به اطلاع شما خواهم رساند تا این گروه هتاک و جهت مند رسوا شوند.

پست اینستاگرامی میلانی با واکنش تند کاربران فضای مجازی مواجه شد که در ادامه می‌خوانید:

2046185_324

2046184_129

2046183_607

2046182_113