به گزارش پارس نیوز، نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان حضور در دنیای بازیگری را از سال 1380 آغاز کرد و بعد از گذشت نزدیک دو دهه از حضور در دنیای هنر با انتشار پستی حس خود را از بازیگر بودن ابراز کرد.

این بانوی بازیگر که همسر رامبد جوان مجری برنامه خندوانه است با انتشار عکسی در کنار همسرش درباره علاقه اش به بازیگری نوشت.

علاقه نگار جواهریان به بازیگری

نگار جواهریان با انتشار عکسی در کنار رامبد جوان درباره فاصله گرفتن از دنیای بازیگری و بازگشت دوباره به این هنر نوشت و از علاقه اش به بازیگری گفت.

نگار-جواهریان-و-رامبد-جوان (2)

 

عکس جالب نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان

نگار جواهریان با انتشار این عکس نوشت :در یک دوره ای (سال ٨٨) ،بعد از چند سال، برای اولین بار فکر کردم که کارم را ول کنم.. یک سفرِ چندماهه ای به لندن رفته بودم و آنجا یک تئاتری دیدم که اجرایی از "هملت" بود با بازیِ Jude law که کارگردان، آن صحنه یِ فوق العاده یِ [بودن یا نبودن..] را به این شکل اجرا کرده بود :

دیوارِ عقبِ صحنه که در ورودی کاخ بود باز شد ، هملت رویِ صحنه آمد ، برف باریدن شروع شد.. برف آمد و برف آمد و این برف نشست و همه جا سفید شد... [به کمک باندهایِ صوتی ، آن سکوتی که موقع برف باریدن هست را ساخته بودند] .. سکوت .. همه جا سفید بود.. و بعد هملت دیالوگ ش را گفت ..

من همانطور که در تاریکی نشسته بودم و اشکهایم می آمد به این فکر کردم که :خداروشکر من کارم این است و یک ربطی به چنین جادویی دارم...

 

نگار-جواهریان (1)

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون

نگار جواهریان بار دیگر هم با انتشار پستی دیگر درباره بازیگری و بازی کردن نقش ها در زندگی گفت و عکس جدیدی از خودش را به اشتراک گذاشت.

نگار-جواهریان (2)

خوشحالی نگار جواهریان از حضور در دنیای بازیگری

نگار جواهریان با انتشار این عکس درباره بازیگری نوشت :‫به ما در زندگی نقش هایی میدهند که ثابت است ولی همیشه برای من جالب بوده که بشود این نقش ها را عوض کرد. فکر میکنم چیزی که من را به به بازیگری وصل کرده هم همین است که به کمک آن میتوانم همه چی و همه جور باشم ..چون اگر کمی دقیق تر شویم میبینیم ما همزمان همه چی هستیم فقط کمی بیشتر یا کمتر.. در بازیگری هم میتوانی آدم ها را مطالعه کنی و آنها را به خودت وصل و درون خودت پیدا کنی..‬

‫برای من اینها چیزهایی ست که در سخت ترین شرایط شگفت انگیز است..‬..

 

نگار جواهریان بازیگری را از اوایل دهه هشتاد با فیلم من ترانه پانزده سال دارم به کارگردانی رسول صدر عاملی در سینما آغاز کرد و سریال باران عشق اولین حضور تلویزیونی او در سال 80 محسوب میشود.

نگار-جواهریان (3)

بازی نگار جواهریان در سریال زیر تیغ

سریال این راهش نیست و زیر تیغ دو سریال ماندگار نگار جواهریان در تلویزیون هستند.
 

نگار-جواهریان-و-رامبد-جوان (1)

نگار جواهریان در کنار همسرش رامبد جوان

نگار جواهریان و رامبد جوان زوج هنری سینما و تلویزیون هستند که امسال برای اولین بار صاحب فرزند میشوند و دخترشان تا چند ماه دیگر متولد میشود.