به گزارش پارس نیوز، پیکر مرحوم بهنام صفوی برای وداع در مقابل خانه هنرمندان و در کنار خیل عظیم دوستدارانش برای ادای احترام قرار گرفت.

در این مراسم جمعی از هنرمندان از جمله سیروان و زانیار خسروی، مهدی مقدم، حسین کشتکار بوشهری و دیگر هنرمندان عرصه موسیقی حضور داشتند.

9913809_566

سید محمد علی صفوی پدر این هنرمند در این آیین گفت: بهنام هنرمندی بود که ماه ها رنج بیماری را تحمل کرد و در نهایت تسلیم خواست الهی شد.

 

وی ادامه داد: از همه دوستداران و هر فردی که این هنرمند را می شناخت درخواست می کنم که هر گونه ناراحتی از او را حلال کنند.

پدر این خواننده فقید گفت: بهنام هنرمندی مهربان و با احساس بود که دوست نداشت هیچکس از وی ناراحت باشد.

9913778_749

در ادامه محمدعلی جعفری، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم با تشکر از مردم برای حضور باشکوه در مراسم تسییع این هنرمند گفت: از تمام نهادهایی که برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تلاش کردند سپاسگزاریم.

اقامه نماز بر پیکر این هنرمند با حضور جمعیت بسیاری از دوستداران آن مرحوم برگزار و سپس برای مراسم تدفین و خاکسپاری راهی شاهین شهر شدند.

9914283_802

همچنین، فردا مجالس ترحیمی  از ساعت ۹ تا ۱۲  صبح در مسجد المهدی (عج) واقع در خیابان مرداویج اصفهان و بعد از ظهر، از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در مسجد امیرالمومنین واقع در خیابان جی اصفهان برای این هنرمند فقید برگزار می‌شود.

9914284_872

بهنام صفوی، خواننده موسیقی پاپ پس از سال‌ها تحمل بیماری روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت در سن ۳۶ سالگی درگذشت.