به گزارش پارس نیوز، دیزنی که امسال اقتباس‌های لایو اکشن متعددی را روی پرده برده و خواهد برد، چند ماه قبل تصمیم گرفت در عین غافلگیری قسمت دوم "مالفیسنت: بانوی شیطان" (Maleficent: Mistress of Evil) را هم در سال ۲۰۱۹ اکران کند. اوایل سال جاری میلادی اعلام شد که این پیش‌درآمد برای داستان "زیبای خفته" با بازی "انجلینا جولی" به جای نمایش در سال ۲۰۲۰ در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. از آن زمان تاکنون هواداران منتظر انتشار اولین تریلر فیلم مانده بودند و حالا این روز فرارسیده.

2044795_248

استودیوی دیزنی دوشنبه شب اولین تریلر "مالفیسنت: بانوی شیطان" را عرضه کرد تا "انجلینا جولی" را بار دیگر در نقش شخصیت شرور قصه ببینیم. در این قسمت علاوه بر جولی، "ال فنینگ" هم دوباره در نقش "پرنسس آرورا" ظاهر می‌شود. دیگر بازیگران این دنباله نیز شامل "جونو تمپل"، "سم رایلی"، و "ایملدا استانتون" می‌شوند که سابقه بازی در قسمت اول را دارند. اما این بار شخصیت‌های جدیدی هم با بازی "اد اسکراین"، "میشل فایفر" و "چیوتل اجیوفر" معرفی خواهند شد.

فردی که در قسمت دوم شاهد بازگشتش نخواهیم بود "رابرت استورم‌برگ" کارگردان است که جای خود را به "یواخیم رانینگ" کارگردان "دزدان دریایی کارائیب: مرد مرده قصه نمی‌گوید" می‌دهد. نگارش فیلمنامه‌ی دنباله به "لیندا وولورتون"، "نوآح هارپستر" و "میکا فیتزرمن-بلو" سپرده شده است.

قسمت اول "مالفیسنت" در سال ۲۰۱۴ اکران شد و فروش داخلی ۲۴۱ میلیون دلاری و فروش جهانی ۷۵۸ میلیون دلاری آن به شکل‌گیری موج تولید اقتباس‌های لایو اکشن کمک قابل توجهی کرد.