به گزارش پارس نیوز، تیلور سوییفت خواننده مشهور آمریکایی در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که آلبوم مشهورش با نام «اعتبار» تحت تاثیر عشق و علاقه اش به سریال «بازی تاج و تخت» بوده است.

2041597_828

به نقل از سی‌ان‌ان، تیلور سوییفت خواننده و ترانه سرای مطرح آمریکایی در مصاحبه جدید خود با انترتینمنت ویکلی فاش کرده که آلبوم شناخته شده اش در سال ۲۰۱۷ با نام «اعتبار» متاثر از عشق و علاقه اش به سریال «بازی تاج و تخت» بوده است.

این خواننده در این مصاحبه گفت که همه اپیزودهای مجموعه «بازی تاج و تخت» را سال ۲۰۱۶ آن هم به صورت پشت سر هم تماشا کرده است.

سوییفت در این باره گفت: بسیاری از تخیلات من در آن آلبوم از «بازی تاج و تخت» نشات گرفت.

او افزود: در آن زمان، من در حال ساخت آلبوم «اعتبار» بودم، تاکنون درباره این موضوع در هیچ مصاحبه ای نگفته ام. به همین دلیل هیچ گاه فاش نکردم که ترانه های زیادی در آن آلبوم تحت تاثیر این سریال بوده است.

البته باور این موضوع هم چندان دشوار نیست زیرا ترانه های آلبوم «اعتبار» بر موضوعات عشق و انتقام متمرکز است که تم و درونمایه محوری سریال نیز است.

سوییفت در این مصاحبه همچنین تایید کرد که ترانه «نگاه کن مجبورم کردی چکار کنم» از این آلبوم به فهرست کشتن شخصیت آریا استارک در سریال «بازی تاج و تخت» اشاره داشته است. پیش از این در زمان انتشار ترانه نیز بسیاری به این موضوع اشاره کرده بودند هرچند خود سوییفت هیچگاه آن را رسما اعلام نکرده بود.

در جای دیگری از این مصاحبه تیلور سوییفت به یکی دیگر از ترانه های آلبومش اشاره کرد و گفت: ترانه «سلطان قلبم» این آلبوم نیز متاثر از ۲ شخصیت کال دروگو و دنریس تارگرین در این سریال است.

تیلور سوییفت خواننده ۲۹ ساله مشهور آمریکایی است که تاکنون موفق به دریافت ۱۰ جایزه گرمی، ۲۳ جایزه موسیقی آمریکا و ۲۳ جایزه موسیقی بیلبورد شده است.