به گزارش پارس نیوز، کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول سریال نمایش خانگی "دل" به کارگردانی منوچهر هادی هستم. علاوه بر این سریال قرار است در یک اثر سینمایی به کارگردانی سید جلال دهقانی اشکذری به ایفای نقش بپردازم.

وی سریال «دل» را نخستین تجربه خود در عرصه نمایش خانگی دانست و افزود: پیشتر در نمایش خانگی سریال آشوب را داشتم. البته آشوب فیلم سینمایی بود که به سریال تبدیل شد، اما سریال دل نخستین تجربه من در سریال شبکه نمایش خانگی به طور رسمی است.

بازیگر فیلم "رگ خواب" درباره تجربه بازی در عرصه نمایش خانگی اضافه کرد: در عرصه نمایش خانگی برخی نیازهای بازیگر بهتر و در شرایط مناسب‌تری فراهم می‌شود و این عامل بخشی از نگرانی‌های بازیگر را کم می‌کند. این اولین تجربه من است اما از پیشتر دوستانم شنیده بودم که شرایط بازی در سریال‌های نمایش خانگی بسیار آرام‌تر است.

وی درباره نوع انتخاب سریال دل برای ایفای نقش تاکید کرد: فکر می‌کنم سریال دل کار عجیبی از آب در بیاید زیرا خود من در هنگام خواندن فیلمنامه از موضوعش حیرت کرده بودم. احساسم به من می‌گوید که سریال دل از همان اولین قسمت مخاطب را جذب می‌کند زیرا شروع بسیار خوبی دارد.

بازیگر سریال "زیر تیغ" درباره اکران آخرین فیلم خود افزود: واقعیت امر اکران کروکودیل خیلی عقب افتاده است. چند وقت پیش با سرمایه گذار صحبت‌هایی انجام شد که قرار است این فیلم به زودی اکران شود. من زیاد از سیاست‌های چرخه اکران سر در نمی‌آورم و نمی دانم فیلم‌ها بر چه اساسی روی پرده اکران می‌شوند.

وی در همین راستا خاطرنشان داد: علاوه بر اینها برای ماه مبارک رمضان فیلم سینمایی "وکیل مدافع" به کارگردانی سلما بابایی را در چرخه اکران دارم. فکر می‌کنم وکیل مدافع در جایگاه خودش فیلم خوبی است.