به گزارش پارس نیوز، مهناز افشار بازیگری است که با فیلم شور عشق به شهرت رسید و بعد از آن به سرعت پله‌های ترقی را طی کرد و به یکی از بازیگر سرشناس سینمای ایران تبدیل شد. 

اما ازدواج مهناز افشار با یاسین رامین، فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی احمدی‌نژاد حواشی زیادی را برای این بازیگر به وجود آورد. از جمله این دردسرها می‌توان به شائبه مهریه نجومی، شرط مهناز افشار برای طلاق همسر سابق یاسین رامین، تولد دختر این بازیگر در آلمان، ماجرای واردات شیرخشک‌های فاسد و زندانی شدن همسرش و... اشاره کرد. 

افشار از آن دست از سلبریتی‌هایی است که به اتفاقات جامعه سریع واکنش نشان می‌دهد. انتشار توئیت جعلی توسط این بازیگر که قاتل طلبه همدانی به آن استناد کرده بود از مواردی است که وی را به دردسر انداخت. 

این ماجرا واکنش‌های ضد و نقیضی را به همراه داشت. عده‌ای خواهان محاکمه مهناز افشار شدند و انتقادات زیادی به اظهار نظرهای گاه و بی‌گاه این بازیگر داشتند که می‌توان به رائفی‌پور، سخنران معروف اشاره کرد و برخی‌ها هم معتقد بودند این هجمه‌ها آدرس غلط دادن است و این گونه رفتارها ریشه در مشکلات عمیق جامعه دارد. 

 در این بین واکنش خانواده همسر مهناز افشار در نوع خود جالب بود. مادر همسر افشار به حمایت از عروس در برابر سخنان رائفی‌پور برخاست و پدر شوهر خواهان محاکمه وی شد.

حمایت مادر شوهر از عروس

AndroidOnlineNewsImage (12)

رائفى پور، اظهاراتی را درباره مهناز افشار ایراد داشت که باعث واکنش شدید مادر یاسین رامین شد.

مادر شوهر مهناز افشار در دفاع از عروسش نوشت: جناب رائفى‌پور انتساب یک زن متاهل به یک زن فاسد چه سنخیتی با منش اهل بیت دارد!؟؟؟ در سیره اهل بیت(ع) مبتنى بر ایات صریح قرآن "ولا تنابزوا بالالقاب" و " و هماز مشاء بنمیم" (حجرات و القلم)، هیجگاه القاب زشت و بد زبانى حتى در میدان جنگ، متجلى نبوده است. چه برسد به تهمت ناروا به یک زن متاهل؟؟ شما به عنوان یک محقق که کار خود را شفاف‌سازى سیاست صهیونیستى تعریف کرده‌اید، دقیقا از همان روش‌ها براى حذف کسانى که در قالب فکرى شما نیستند، استفاده کرده‌اید!!!

البته رائفی‌پور هم این اظهارات را بی‌پاسخ نگذاشت. وی در این خصوص بیان کرد: در جریان کودتای سال 32 خانم قاسمی موسوم به پری بلنده، اوباش را تحریک کرد و آنها دولت قانونی مصدق را سرنگون کردند.  این یک اتفاق تاریخی است، وجه شباهتش با خانم افشار فقط از لحاظ تحرک سیاسی ایشان و تحریک توده ناآگاه است.

 

باز هم تقابل محمدعلی رامین و مهناز افشار!

 
اختلافات محمدعلی رامین و مهناز افشار سابقه قدیمی دارد. این بازیگر مدتی بعد از ازدواجش با یاسین رامین در پاسخ به کسانی که منتقد وصلت وی با این خانواده بودند با انتشار عکسی نوشت: برای این تصویر توسط آقای رامین، معلوم‌الحال و مجله رویش توقیف شد. همان فردی که من را بخاطرش محکوم می‌کنید. 

AndroidOnlineNewsImage (13)

به گزارش روزنامه سازندگی، محمدعلی رامین درباره حواشی اخیر در اینستاگرامش نوشت: «سلبریتی‌‌‌‌‌ها در همه جای دنیا با ابزار حکومت‌‌‌‌‌ها تبدیل به چهره‌‌‌‌‌های محبوب می‌‌‌‌‌شوند تا بخشی از سرمایه اجتماعى برای تأمین مصالح عمومی و پیشبرد منافع ملی کشورهای خودشان را تشکیل بدهند؛ اما برای بعضی از چهره‌‌‌‌‌ها ظاهراً وارونگی همه چیز، مد روز شده است. اینکه یک بازیگر سینما به خودش اجازه بدهد، در بسیاری از مسائل فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، عقیدتی و حتی در روابط سیاست خارجی کشورش دخالت کرده و با تشویش اذهان عمومی، روابط میان ایران و همسایگان را مخدوش کند، حتما غیرعادی است و من در هیچ کجای جهان، نمونه چنین رفتاری را سراغ ندارم. از سوی دیگر، در هیچ کجا معمول نیست که رسانه‌‌‌‌‌ها بخواهند، تا یک چهره محبوب هنری که تمام اعتبار هنریش را مدیون کشورش می‌‌‌‌‌باشد، محاکمه و محکوم و مجازات کنند. لیکن در این مورد خاص، هیچ راه‌حلی به ذهنم نمی‌‌‌‌‌رسد!سابقا پیغام داده بودم، اگر خانم افشار به خاطر ظلمی که به همسرشان شده، با همه چیز به لجاجت برخیزد، نه فقط مشکلی را حل نخواهد کرد، بلکه متقابلا یک مسئله ساده اختلاف حساب با هلال احمر را پیچیده و عنادآلوده‌تر هم خواهد کرد.»

آخرین وضعیت پرونده مهناز افشار

سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده مهناز افشار اظهار داشت: حکم جلب و ممنوع الخروجی صحت ندارد و آنچه که عنوان شده احضار بود نه جلب. تاکنون حکم جلبی صادری نشده و به دلیل اینکه شخص در خارج از کشور است هنوز احضار هم اجرا نشده است.

به نظر می‌رسد تا بازگشت مهناز افشار از آلمان وضعیت پرونده وی همچنان مبهم است.