به گزارش پارس نیوز، آلینا بوز بازیگر و مدل ترکی که این روزها در سریال دستم را رهان نکن با آلپ ناوروز بازیگر شهور سریال فضیلت خانم همبازی می باشد. این بازیگر زیبای ترک در سریال گوزل در کنار بازیگران بزرگی از جمله نورگل یشیلچای و ارکان پتکایا قرار گرفته بود و به خوبی توانست از پس نقش خود در این سریال برآید. در ادامه بیوگرافی کوتاهی از این بازیگر ترک را به همراه عکس های از صحفه شخصی وی گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنید

بیوگرافی آلینا بوز

آلینا بوز در ۱۴ ژوئن ۱۹۹۸ در مسکو روسیه متولد شد. مادر آلنا اولگا روسی است و پدرش ترک تبار است. او تا سن ۷ سالگی در روسیه زندگی می کرد. در سال ۲۰۰۵، او برای کار پدرش به استانبول آمد. او مدرسه ابتدایی استانبول را آغاز کرد.

22

کودکی آلینا

33

عکس های الینا بوز

وی در سن نه سالگی رقص و تئاتر را شروع کرد و سپس به عنوان مدل برای برندهای معرف ترک از جمله ماوی و آتا دمیریر کار کرد و توانست به تلویزیون ترکیه راه یابد. از اول دسامبر ۲۰۱۴ در سریال ترکی گوزل در نقش غزل بازی بازی کرده است.

44

عکس های الینا بازیگر ترک

55

آلینا بوز بازیگر سریال گوزل

بازی آلینا بوز در سریال دستم را رها نکن

سریال ترکیه ای پر طرفدار دستم را رها نکن  محصول سال ۲۰۱۸ است و از شبکه TRT1 تلویزیون ترکیه پخش می شود. داستان این سریال حول محور دختری به نام آزرا اتفاق می افتد.

66

بازیگران سریال دستم را رها نکن

77

الینا بوز و آلپ ناوروز

آزرا در کشور آمریکا مشغول تحصیل است و همانند پدر خود به آشپزی علاقه زیادی دارد. مادر آزرا فوت شده و پدر او با زن دیگری ازدواج کرده است. دوستی و آشنایی آزرا با پسری به نام جنک باعث اتفاقات عجیبی می شود.

88

تصاویر الینا بوز

99

عکس های زیبای الینا بوز

در این سریال آلپ ناوروز در نقش (جنک)، آلینا بوز در نقش (آزرا)، باتان اکسی در نقش (تارک)، سریا گوزلر در نقش (فریده) ایفای نقش می کنند.

0000000

الینا بازیگر مشهور ترک

000