به گزارش پارس نیوز، آیین اختتامیه هفته تئاتر به کارگردانی حمیدرضا نعیمی و مجری‌گری فرهاد آییش و بهناز نازی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
آیین اختتامیه هفته تئاتر در حالی فردا در برج میلاد تهران برگزار می‌شود که امشب نیز با حضور عوامل خانه تئاتر مراسم شب بازیگر در تئاتر شهر برگزار خواهد شد.
محمودرضا رحیمی، دبیر هفته تئاتر به خبرنگار فارس گفت: مراسم اختتامیه فردا (یکشنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در برج میلاد تهران و با حضور مسئولان هفته تئاتر و خانه تئاتر،‌هنرمندان و مسئولان تئاتر کشور برپا می‌شود.
رحیمی درباره جزئیاتی برنامه‌های این شب گفت: کارگردان مراسم حمیدرضا نعیمی، مجریان بهناز نازی و فرهاد آییش هستند. در این مراسم قرار است از کتاب هفته تئاتر نیز رونمایی شود.
وی در ادامه افزود: در این مراسم حدود ۷۰۰ نفر از هنرمندان دعوت شده‌اند، از همه انجمن‌های خانه تئاتر نماینده‌ای در مراسم حضور خواهد داشت. قرار بر این بود که هیچ کارتی صادر نشود و دعوت‌ها از طریق فضای مجازی صورت بگیرد تا از همه ظرفیت‌ها فقط برای انتشار کتاب جشنواره استفاده شود. 
رحیمی مهمترین برنامه اختتامیه را اعطای مدالیوم به رؤسای افتخاری جشن خانه تئاتر دانست و گفت: یک اتفاقی هم قرار است برای اولین بار در ارتباط با انجمن‌های ۱۵ گانه خانه تئاتر بیافتد که بهتر است در همان مراسم اختتامیه مطرح شود.
وی در پایان اظهار داشت: این جشن با مشارکت شهرداری، شورای شهر و بانک گردشگری برگزار شد، این نهادها برای اولین با در کنار تئاتر ایستادند، تئاتر پویاترین هنر است و البته می‌توان پر دردسرترین هم هست که مشارکت نهادها را می‌طلبد.
مراسم اختتامیه قرار است کم سخنرانی و پر برنامه باشد و به واقع یک دورهمی خوب هنرمندی را شاهد باشیم.