به گزارش پارس نیوز، بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی، از حضور دوباره رابعه اسکویی روی صحنه تئاتر ابراز خوشحالی کرد.

AndroidOnlineNewsImage (14)


رابعه اسکویی، پس از جدایی از شبکه ماهواره‌ای جم و بازگشت به کشور، به‌تازگی با نمایش «آلفرد» به کارگردانی هادی عامل در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفته است. بهنوش بختیاری به همین مناسبت عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و از بازگشت اسکویی ابراز خوشحالی کرده است. 

او در توضیح این عکس نوشته است: «رابعه اسکویی که از دیدنش خیلی خوشحالم و خوشحال‌تر که دوباره به صحنه تئاتر برگشته و پریسا شفیع‌زاده دوست گل ماهشهری خوبم. بعد از مدت‌ها، دیدن دوستان و صحبت از خاطرات، اونهم وقتی که رویاهای رفیقات به واقعیت رسیده....خیلی مزه میده. رابعه با برگشتش و پذیرفته شدنش توسط مدیران نمایش و پریسا جان با افتتاح سالن‌اش منو خیلی خوشحال کردن.....روزگار همیشه یکجور نیست...اگر امروز بر وفق مرادت نیست..چرخ و فلک می‌گردد و فردا حتما به کامت خواهدبود.....خدا خیلی خیلی مهربانتر از این حرفاس که تنهات بذاره.....زندگی برمدار امید می‌چرخد. رابعه تولد دوباره کاریت و پریسا افتتاح سالن زیباییت رو تبریک میگم و امیدوارم چرخ زندگی همیشه براتون خوب بچرخه.»