به گزارش پارس نیوز، نیوشا ضیغمی بازیگر کشورمان به همراه همسرش آرش پولاد خان در کنرست شب گذشته علیرضا طلیسچی خواننده موسیقی پاپ در برج میلاد حضور یافته است. گفتنی است نیوشا ضیغمی در این کنسرت عاشقانه ای برای همسرش لب خوانی کرد. نیوشا ضیغمی دختری به نام لنا دارد که در یک تیزر تبلیغاتی دخترش نیز برای اولین بار در مقابل دوربین حضور یافته است. عکس های نیوشا ضیغمی و همسرش در کنسرت علیرضا طلیسچی در برج میلاد را مشاهده کنید

نیوشا ضیغمی و همسرش در کنسرت

کنسرت علیرضا طلیسچی خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان شب گذشته ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۸ در برج میلاد تهران برگزار شد. و نیوشا ضیغمی به همراه همسرش میهمان ویژه این مراسم بودند.

11

نیوشا ضیغمی در کنسرت

22

نیوشا ضیغمی

33

نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولاد خان

نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است، حالا یک بازیگر صاحب نام است و همسرش از تاجران نقره می باشد.

گفتنس است ضیغمی با بازی در فیلم شوریده سال ۸۴ نامزد سیمرغ بلورین شد و سپس در دو سریال برای تلویزیون بازی کرده است با فیلم پارک وی در سال ۸۵ و اخراجی های مسعود ده نمکی در همان سال به شهرت دست یافت.

44

کنسرت علیرضا طلیسچی

55

نیوشا ضیغمی در کنار همسرش

لازم به ذکر است کنسرت های علیرضا طلیسچی در سال ۹۸ با کنسرت ۷ فروردین در مرکز همایش های برج میلاد آغاز شد و در ادامه در شهرهایی چون کیش ، قشم ، منطقه آزاد چابهار ، رامسر ، سنندج ، مرند ، تبریز ، تهران ، انزلی و هشتگرد ادامه خواهد یافت.