به گزارش پارس نیوز، رضا کیانیان با انتشار این عکس نوشت: تقدیم به حمید فرخ‌نژاد 
امروز عصر در روستای گرمه خروسی برای مردم و بچه ها جشن گرفته شد.

AndroidOnlineNewsImage (4)


اما این دوتا ویلچر در عکس آخر این گزاش داستان دارد. یک مدت پیش بود که حمید فرخ نژاد یکصد و خورده ای ویلچر، وقف بیمارستانها و آسایشگاههای معلولین و سالمندان و نیازمندان در خانه مانده آبادان و خرمشهر کرده بود و چون به سردار مکی اعتماد مطلق داشت، ایشان را متصدی تقسیم کرده بود، آقا مکی هم با دقت اول گروههای شناسایی خودش را تک به تک در منازل فرستاده و پس از تایید صحت ادعا، بتدریج به آنان ویلچرها را در سطح منطقه اهدا میکرد.
دست بر قضا در قضیه سیل، خانواده ای که دارای دو فرزند معلول که در روستای گرمه خروسی شادگان زندگی می کردند، حاضر به ترک خانه و کاشانه که هر لحظه آب در پیرامونش بالا و بالاتر میرفت نبودند.
حدود ساعت یک شب سردار به سروقتشان میرود و علت اصرار بر عدم ترک را میپرسد و مادر خانه میگوید من با این دو بچه معلول کجا بروم که قدرت حرکت ندارند. سردار مکی همان نیمه شبی گاز ماشین را از این روستا در شادگان گرفته و خود را به آنبار باقیمانده ویلچرها در ابادان رسانده و دو ددستگاه ویلچر را در صندوق ماشین شخصی خود انداخته و سریعا به شادگان برمیگردد. خلاصه با اهدا این دو ویلچر ارسالی حمید فرخ نژاد، مادر معلولان هم با پسرانش همان شب حادثه، حاضر به تخلیه خانه میشو ند. از اتفاق روزگار در برگشتن از جشن امروز این دو برادر را در منزلشان زیارت کردیم. انان با پایین آمدن سطح آب و رفع خطر بعد از دو هفته به خانه برگشته بودند . انان سردار را شناخته و هردو برای اقا مکی دست تکان دادند، پیاده شدیم و داستان را که فهمیدیم این عکس را به یادگار با انان گرفتیم.
بله حمیدجان ویلچر هایت چه کردند 
تو نیکی میکن و در دجله انداز 
که ایزد در بیابانت دهد باز نوشته حبیب احمد زاده