به گزارش پارس نیوز، بهرام_رادان در 8 اردیبهشت ماه سال 1358 در تهران متولد شد. بهرام رادان کار خود را در سینما به عنوان بازیگر با فیلم «شور عشق» آغاز کرد. فیلمی عاشقانه که با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد.
بهرام رادان خیلی زود به‌واسطه بازی در این فیلم شناخته شد. هم تماشاگران او را به‌خاطر چهره خاص و خصوصا چشمان روشنش در خاطر می‌سپرند و هم کیفیت بازی‌اش توجه فیلمسازان و تهیه‌کنندگان دیگر را به‌خود جلب کرد.

AndroidOnlineNewsImage (3)

گاو خونی
نکته درباره بازی رادان اینست که او راوی داستان و شخصیت اصلی ست اما در اکثر دقایق فیلم حضور ندارد. او به‌خوبی می‌تواند تنها با صدایش تماشاگر را با خود همراه کند. ضمن اینکه حضورش در جلوی دوربین هرچند زیاد نیست اما در قامت قهرمان فیلم می‌گنجد و در خاطر می‌ماند.

شمعی در باد
بهرام رادان در این نقش به‌خوبی می‌تواند همزمان نقش فرزین ابتدای فیلم که مردی وابسته، عاشق پیشه و پیگیر مادر و خانواده است را ایفا کند و در نیمه دوم فیلم بدل به کاراکتر متفاوتی شود که تنها به دنبال خوشگذرانی و عیاشی است و در عین حال شدیدا افسرده.

تقاطع
در اینجا بهرام رادان نقش یک بدمن را ایفا می‌کند. او به خوبی توانسته نقش را طوری بازی کند که تماشاگر از همان ابتدا از پدرام متنفر شود.

سنتوری
بی‌اغراق این ماندگارترین نقش‌آفرینی کارنامه کاری بهرام رادان است.
بهرام رادان اما موفق می‌شود طوری بازی کند که نامش در کنار بهروز وثوقی قرار بگیرد و یک معتاد واقعی بسازد: برای رسیدن به نقش مدت‌ها در کمپ‌های ترک اعتیاد رفت و آمد کرده و با معتادان نشسته تا بتواند به نقش برسد.

کنعان
این یکی از به‌یادماندنی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین کاراکترهایی است که بهرام رادان بازی کرده. مردی با روحیه‌ای رها و آزاد که تماشاگر نمی‌تواند عاشقش نباشد!

بارکد
یکی از بهترین نقش‌های کمدی که رادان به ایفای آن پرداخته است. رادان به جهان فیلم‌های کیایی می‌خورد و به‌خوبی می‌تواند آن خنگی و پخمگی کاراکترهای مدنظر کیایی را در بازیش دربیاورد.